// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

اولین تریلر بازی My Hero Academia: One's Justice منتشر شد

کمپانی باندای نامکو با انتشار اولین تریلر از بازی My Hero Academia: One's Justice، اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس قرار داد.

در گذشته خبری منتشر شد حول اینکه کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) در حال ساخت یک بازی با محوریت انیمه و مانگا My Hero Academia است و این کمپانی وعده داد که با انتشار یک تریلر، اطلاعات بیشتری از بازی را منتشر کند.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، اولین تریلر از بازی My Hero Academia: One's Justice در دسترس قرار گرفته است و می‌توانیم نگاهی هرچند کوتاه به دنیای بازی داشته باشیم. جدای از این مورد، در جریان ویدیوی منتشر شده مشخص شد که بازی در سال ۲۰۱۸ جدای از شرق، برای کاربران غرب نیز عرضه خواهد شد. همچنین در ابتدا مشخص شده بود که بازی My Hero Academia: One's Justice برای نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد، اما در انتهای ویدیوی بازی، مشاهده می‌کنیم که My Hero Academia: One's Justice برای ایکس باکس وان و کامپیوتر نیز عرضه می‌شود.

کمپانی باندای نامکو در توضیحات این بازی نوشته است:

بازی My Hero Academia برگرفته از مانگا و انیمه‌ای با همین نام است و روایتگر گروهی از ابرقهرمان‌ها و ضدقهرمان‌ها است که از طریق ویژگی‌هایی که دارند (این ویژگی‌ها با نام Quirks به مخاطب معرفی می‌شود) با یکدیگر مبارزه می‌کنند. حال بازیکنان به واسطه قدرت‌های خود می‌توانند از نبردهای هوایی و زمینی لذت ببرند و از ساختمان‌ها و دیوارهای محیط مبارزه‌ای خود نیز استفاده کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی بازی My Hero Academia: One's Justice را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده