// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۷

بازی Sea of Thieves در The Game Awards 2017 حضور خواهد داشت

آرون گرینبرگ اعلام کرد که اطلاعات مهمی از بازی Sea of Thieves در جریان رویداد The Game Awards 2017 منتشر خواهد شد.

اگر منتظر خبر‌های جدید از بازی Sea of Thieves هستید، به گفته سازندگان «به‌زودی» اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌شود. در جدیدترین اخبار بازی، آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg) که مسئولیت تبلیغات ایکس‌باکس را بر عهده دارد در جریان رویداد Extra Life مایکروسافت در وب‌سایت Mixer به نام این بازی اشاره کرد و گفت:

از طرفداران می‌خواهم که حتما رویداد The Game Awards 2017 را دنبال کنند؛ چون قرار است خبر‌های بزرگی را از بازی Sea of Thieves در جریان این رویداد منتشر کنیم.

البته وی از جزئیات یا اطلاعاتی که قرار است در جریان این رویداد از Sea of Thieves منتشر شود، سخن نگفت. از آنجا که فاز آلفا این بازی رو به اتمام است، احتمال انتشار هر خبری در این نمایشگاه وجود دارد و شاید شاهد انتشار نسخه بتای بازی باشیم. همچنین احتمال دارد که سازندگان از تاریخ دقیق عرضه این بازی رونمایی کنند. البته تمامی این موارد احتمالات هستند و برای مطلع شدن از اخبار باید تا برگزاری رویداد The Game Awards 2017 منتظر بمانیم.

مراسم جوایز بازی سال 2017 قرار است در سالن تئاتر مایکروسافت واقع در شهر لس‌ آنجلس برگزار شود. رویداد یاد شده در تاریخ جمعه ۱۷ آذرماه ساعت ۵:۰۰ بامداد به وقت تهران (۱۷:۳۰ روز ۷ دسامبر به وقت استاندارد اقیانوس آرام) برگزار می‌شود.

بازی Sea of Thieves برای عرضه در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس وان ایکس و پی سی برنامه‌ریزی شده است و همانطور که در متن اشاره شد تاریخ دقیق انتشار آن هنوز مشخص نشده است.

تا به امروز خبر‌ها و تریلر‌های زیادی از بازی Sea of Thieves منتشر شده است که از آخرین آنها می‌توان به تریلر گیم پلی آن با محوریت ویژگی‌های‌اش اشاره کرد که در کنار مطلب معرفی کتاب هنری آن به چشم می‌خورد. در ویدیو‌های دیگر می‌توانید تریلر گیمزکام 2017، تریلر ماموریت‌های پیچیده و محیط زیبای آن، تریلر مربوط به کشتی‌های غرق شده و تریلر تاثیرات طوفان روی محیط، را تماشا کنید.

برای اطلاع از خبر‌های پیشین نیز می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Sea of Thieves در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده