نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

جزییات آپدیت جدید پلی استیشن اپ

کمپانی سونی از ظاهر کاملا جدیدی پلی استیشن اپ رونمایی کرد. به این ترتیب با آپدیت پلی استیشن اپ برای اندروید یا iOS می‌توانید از ویژگی‌های جدید برنامه پلی استیشن استفاده کنید.

پلی استیشن اپ امکان ارتباط با تجربیات پلی استیشن 4 را در هر جایی که باشید فراهم می‌کند. این برنامه پلی استیشن امروز با ظاهر و طراحی کاملا جدیدی آپدیت شده است تا تجربه بصری و نرمی را هنگام ارتباط با دوستانتان و بازی‌های موردعلاقه‌تان داشته باشید.

یکی از تغییراتی که از این پس با آپدیت یا دانلود پلی استیشن اپ متوجه آن خواهید شد، تَب‌های جدیدی است که به پایین صفحه افزوده شد‌ه‌اند. این تب‌ها متعلق به ویژگی‌های محبوب برنامه مثل بخش What’s New، دوستان و تنظیمات پروفایل هستند. بنابراین از این پس مشاهده افرادی که آنلاین هستند، بازی‌ای که تجربه می‌کنند و دنبال کردن آخرین فعالیت‌ها و پست گذاشتن برای دوستان و انجمن پلی‌استیشن سریع‌تر و آسان‌تر خواهد بود.

از این پس می‌توانید به راحتی به فروشگاه پلی‌استیشن متصل شوید، کوپن کد خریداری کنید و از دیگر امکانات و ویژگی‌های محبوب مثل رویدادها، تروفی‌ها و پلی‌استیشن پلاس استفاده کنید و با فشردن دکمه جدید آبی پلی‌استیشن در پایین برنامه، از فهرست بازی‌های جدید و آینده پلی‌استیشن 4 مطلع شوید.

پس از این آپدیت، ویژگی «زنده از پلی‌استیشن» (Live from PlayStation) دیگر از طریق PlayStation App در دسترس نخواهد بود، اما همچنان می‌توانید از این ویژگی برای تماشای استریم‌های فراوان بازی‌ها در داشبورد پلی‌استیشن استفاده کنید. ویژگی نمایشگر دوم پلی‌استیشن 4 هم از این پس یک برنامه جداگانه خواهد بود و می‌توانید به راحتی میان ویژگی‌های آن و پلی‌استیشن اپ سوییچ کنید. یادآوری کنم از ویژگی نمایشگر دوم می‌توان به عنوان صفحه کلید برای وارد کردن متن به پلی‌استیشن 4 از گوشی همراه استفاده کرد و همچنین امکان استفاده از آن در بازی‌هایی که از ویژگی پشتیبانی می‌کنند، وجود دارد.

در صورتیکه تاکنون پلیاستیشن اپ را روی دستگاه همراه خود نصب نکرده‌اید، این برنامه رایگان بوده و می‌توانید با دانلود پلی استیشن اپ برای اندروید ۴.۱ یا بالاتر از گوگل پلی و دانلود پلی استیشن اپ برای iOS 9.0 یا بالاتر از اپ استور اقدام کنید. سونی بهبودهای بیشتری برای این برنامه را در دستور کار قرار داده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده