نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

امکان تغییر مدل مو و ریش به زودی به بازی Assassin's Creed Origins اضافه می‌شود

یوبی سافت به زودی امکان تغییر مدل مو و ریش بایک، شخصیت اصلی بازی Assassin's Creed Origins را فراهم می‌کند.

پس از این که یکسری از طرفداران موفق شدند گزینه مخفی برای تغییر مدل مو و ریش بایک، شخصیت اصلی بازی Assassin's Creed Origins را در نسخه کنسولی این بازی پیدا کنند، یوبیسافت گفته است که این امکان به شکل رسمی به بازی افزوده خواهد شد.

کمپانی اعلام کرده این قابلیت در آپدیت بعدی بازی افزوده می‌شود. این خبر بدون شک برای افرادی که ظاهر بایک در اوایل بازی «با مو و ریش بلند» را به ظاهرش در بقیه بازی «مو و ریش تراشیده» ترجیح می‌دهند، خوب خواهد بود. یوبیسافت وجود این ویژگی را در یکی از پست‌های انجمن رسمی خود که توسط طرفدارانی که این ویژگی را پیدا کرده بودند تشکیل شده بود، تایید کرد. 

البته در صورتیکه در کنسول‌ها به تجربه بازی مشغول هستید، همین الان هم می‌توانید ظاهر بایک را تغییر دهید. برای این کار، در بخش تجهیزات (Gear) منو بازی، دکمه L2 و Y/مثلث را برای تغییر ریش و R2 و Y/مثلث را برای تغییر مدل مو فشار دهید.

این ویژگی به صورت رسمی در بازی وجود ندارد و تنها به صورت تصادفی توسط طرفداران کشف شده است، بنابراین اگر بازی را بسته و مجددا اجرا کنید یا پس از مردن ریسپاون شوید، ظاهر بایک به حالت اولیه باز خواهد گشت. اشرف اسمائیل، کارگردان بازی هم اخیرا متوجه این موضوع شده و در توییتر به آن واکنش نشان داده است. در ضمن بازیکنان کامپیوتر هم به زودی می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده