نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰

علاقه جسیکا چستین به حضور در دنباله فیلم It

جسیکا چستین در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که دوست دارد در دنباله فیلم It (آن) حضور داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جسیکا چستین، بازیگر فیلم‌هایی چون سی دقیقه بامداد (Zero Dark Thirty)، مریخی (The Martian) و میان ستاره‌ای (Interstellar)، از علاقه خود به حضور در دنباله فیلم It خبر داده است. در مصاحبه با وب‌سایت ScreenRant، او به بازی در نقش بزرگسالی شخصیت بورلی مارش ملقب به بو (Bev)، در فیلم It: Chapter Two (آن: قسمت دوم) ابراز علاقه کرد. در این مصاحبه که در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Molly's Game (بازی مالی) انجام شده، از جسیکا چستین و ادرس البا سوالی در مورد احتمال بازی در نقش بزرگسالی بل و مایک در این فیلم پرسیده شد. البا در این مصاحبه گفت که او این فیلم را هنوز تاکنون تماشا نکرده است، اما زمانی که از چستین این سوال پرسیده شد، او در جواب گفت:

من اندی (موچیتی) و باربارا (موچیتی) را دوست دارم. من با آن‌هادر فیلم Mama (ماما) که اولین فیلمی بود که اندی کارگردانی آن بر عهده داشت، همکاری کرده‌ام و شما می‌دانید که باربارا یکی از بهترین دوستان من است و البته که من می‌خواهم با آن‌ها کار کنم، آن‌ها دوستان من هستند. آن‌ها مثل خانواده من هستند و هرکاری که آن‌ها انجام می‌دهند دوست دارم که بخشی از آن باشم، بنابراین امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و ما دوباره با هم کار کنیم. 

it

در حال حاضر، گری دوبرمن در حال نوشتن فیلمنامه فیلم It: Chapter Two است و اندی موشیاتی برای کارگردانی این فیلم ترسناک باز خواهد گشت. فیلم It: Chapter Two قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود. سوفیا لیلیز نقش بو را در فیلم It بازی کرده که ممکن است چستین نقش بزرگسالی این شخصیت را در دنباله این فیلم بازی کند. فیلم It در تاریخ ۸ سپتامبر امسال (۱۷ شهریور) به‌روی پرده‌های سینما رفت و توانست در سه روز ابتدایی اکران خود حدود ۱۲۳.۱ میلیون دلار فروش کند و رکورد شروع اکران در ماه سپتامبر را بشکند و پس از فیلم Deadpool (ددپول)، در رتبه دومین شروع برتر در بین فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال قرار بگیرد. 

فیلم It تا به امروز بیش از ۶۷۷.۵ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل ۳۲۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۵۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروخته است. بیل اسکارشگورد، جیدن لیبرهر، جرمی ری، سوفیا لیلیس، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، نیکولاس همیلتون و جک دیلان گریزر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم It حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده اندرس موچیتی بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده