نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

آپدیت بزرگ بازی Wolfenstein II: The New Colossus منتشر شد

آپدیت جدید بازی Wolfenstein II: The New Colossus که اولین بروزرسانی بزرگ این بازی نیز به شمار می‌رود، با هدف اضافه کردن ویژگی‌های جدید به بازی منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اولین بروزرسانی بزرگ بازی Wolfenstein II: The New Colossus کمپانی بتسدا با هدف اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از ایکس باکس وان ایکس، رفع باگ‌های نسخه کامپیوتر و اضافه شدن محتوای جدید به بازی منتشر شده است.

کاربرانی که بازی را پیش‌خرید کرده بودند یا آن دسته از کاربرانی که Season Pass بازی را تهیه کرده‌اند، با دریافت این بروزرسانی می‌توانند به محتوای جدید بازی با نام The Freedom Chronicles Episode Zero دسترسی یابند و آن‌ را تجربه کنند. این محتوای جدید شامل کاراکترهای جوزف استالیون، جسیکا والیانت، و جرالد ویلکینز است. داستان این بخش روایت‌گر مبارزه‌ی این کاراکترها برای یافتن آزادی در خاک آمریکا است. این قسمت جدید از بازی، قابلیت‌ها و سلاح‌های جدیدی نیز در بر دارد.

Wolfenstien II: The New clossus

این آپدیت همچنین قابلیت پشتیبانی از ایکس‌باکس وان ایکس را برای بازی فعال می‌کند. شما با دریافت این بروزرسانی و در اختیار داشتن تلویزیون یا مانیتوری که از استاندارد 4K پشتیبانی می‌کند، قادر خواهید بود بازی Wolfenstein II: The New Colossus را با رزولوشن 4K اجرا کنید. با دریافت این بروزرسانی قابلیت تنظیم رزولوشن به صورت پویا نیز به بازی اضافه می‌شود.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که این آپدیت به بازی اضافه می‌کند Vault نام دارد. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا در ۱۰ شبیه‌سازی جدید از مبارزه، به مصاف نازی‌ها بروید. این قابلیت پس از رسیدن به مرحله دوم بازی فعال می‌شود. قابلیت Vault همچنین صفحه‌ای برای نشان دادن امتیازات دارد و در نتیجه، شما می‌توانید در این بخش با دوستان خود به رقابت بپردازید.

از دیگر موارد این بروزرسانی، رفع باگ‌های نسخه پی‌سی بازی است. بازیکنان با دریافت این بروزرسانی می‌توانند انتظار عملکرد بهتری از کارت گرافیک سری دهم Nvidia داشته باشند. همچنین، قابلیت Async Compute تا زمان رفع کامل باگ‌ها غیر فعال شده است. یکی دیگر از بهبودهای این بروزرسانی برای بازی مربوط به جلوه‌های بصری آن در نسخه پی‌سی بازی خواهد بود. همچنین پس از دریافت این بروزرسانی مشکل «زوم کردن تصویر در منوی مربوط به تنظیم روشنایی در مانیتور‌های 4K» برطرف خواهد شد.

شما می‌توانید لیست کامل ویژگی‌های این بروزرسانی را در سایت منبع مشاهده کنید. بازی Wolfenstein II: The New Colossus در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (جمعه، ۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده