نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

تریلر زمان عرضه بسته الحاقی Frozen Wilds بازی Horizon: Zero Dawn

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی و استودیو گوریلا گیمز تریلر هنگام عرضه‌ی بسته الحاقی Frozen Wilds بازی Horizon: Zero Dawn را منتشر کرد.

بسته الحاقی Frozen Wilds بازی Horizon: Zero Dawn یقینا یکی از مورد انتظارترین محصولات انحصاری پلی‌ استیشن 4 در تعطیلات پایان سال میلادی ۲۰۱۷ است که بازیکنان را از فضای پر از ماشین و ربات این بازی جدا می‌کند و آن‌ها را به مناطق یخ‌زده شمالی خواهد برد. حال و طبق آخرین اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی و استودیو گوریلا گیمز تریلر زمان عرضه‌ی بسته الحاقی Frozen Wilds را منتشر کردند.

نسخه Complete Edition بازی Horizon Zero Dawn  با فاصله‌ی یک ماه از انتشار بسته‌ی الحاقی Frozen Wilds در تاریخ ۱۴ آذرماه (۵ دسامبر) در ایالات متحده و در تاریخ ۱۵ آذرماه (۶ دسامبر) در اروپا منتشر خواهد شد و شامل بازی اصلی، بسته‌ی الحاقی Frozen Wilds و تمام محتویات اضافی نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس است. در این نسخه کاربران از انواع به‌روزرسانی‌های بازی Horizon Zero Dawn از زمان انتشار تاکنون بهره‌مند خواهند شد که شامل اضافه شدن درجه سختی آسان به بازی و افزوده شدن ویژگی‌های جدیدی به حالت Photo Mode می‌شود.

بسته الحاقی Frozen Wilds شامل یک بخش داستانی بزرگ است که در تاریخ شانزده آبان‌ماه (۷ نوامبر) با قیمت ۱۹.۹۹ دلار منتشر خواهد شد و بازیکنان را به منطقه جدیدی فراتر از کوهستان‌های شمالی می‌برد و کسانی را که جرات ورود به این منطقه را داشته باشد، به چالش خواهند کشید. تریلر زمان عرضه بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده