// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۴

بارگذاری بازی GTA V روی ایکس‌ باکس وان ایکس بسیار سریع‌ تر است

یکی از صاحبان ایکس‌باکس وان ایکس‌ بازی GTA V را روی آن تست کرده و این کنسول رکورد جدیدی را در بارگذاری GTA V ثبت کرده است.

با توجه به اخبار بازی، زمان عرضه جهانی کنسول ایکس باکس وان ایکس ۷ نوامبر (۱۶ آبان) است. با این حال تعداد کمی از طرفداران خوش‌شانس این کنسول، زودتر به نسخه‌ی مخصوص بررسی آن دست پیدا کرده‌اند و در حال تست بازی‌های مختلف روی این کنسول قدرتمند هستند. اولین فرد جهان از منظر گیمراسکور، با نام کاربری Ray Cox IV در توییتر، یکی از این طرفداران خوش‌شانس ایکس‌باکس است. او پس از دریافت کنسول ایکس‌باکس وان ایکس‌اش، در حال مقایسه‌ی زمان بارگذاری بازی‌های مختلف روی این کنسول با ایکس باکس وان اس است.

یکی از بازی‌هایی که Ray Cox در اکانت توییترش برای مقایسه سراغ آن‌ها رفته، بازی Grand Theft Auto V است. زمان بارگذاری بخش داستانی این بازی پس از نصب روی هارد معمولی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس‌ فقط حدود ۲۴ ثانیه طول می‌کشد که در مقایسه با زمان ۱ دقیقه و ۷ ثانیه‌ای ایکس‌باکس وان اس جهشی بزرگ محسوب می‌شود.

از دیگر اخبار بازی می‌توان به کیفیت اجرایی بازی Assassin's Creed Origins روی‌ ایکس‌باکس وان ایکس اشاره کرد که بسیار خیره‌کننده ظاهر شده است. ویژگی‌های مختلف این بازی نظیر میدان دید، تکسچرها، مدل‌های کاراکترها و سایه‌ها همگی دچار پیشرفت شده‌اند. با توجه به این اطلاعات، اگر به جلوه‌های بصری یک بازی اهمیت زیادی می‌دهید،‌ Assassin Creed Origins روی ایکس‌باکس وان ایکس تجربه‌ی کاملا متفاوتی را به شما ارائه خواهد داد.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده