// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

فعلا برنامه ای برای ترکیب دنیای سینمایی مانسترورس و Pacific Rim وجود ندارد

به نظر می‌رسد کمپانی لجندری ایده دیگری برای دو دنیای سینمایی مانسترورس و Pacific Rim دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با وجود اینکه گمانه‌زنی‌هایی در مورد احتمال ساخت فیلمی در دنیای سینمایی مانسترورس با حضور کینگ کونگ، گودزیلا و کاراکترهای فیلم Pacific Rim به گوش می‌رسد، اما دو کمپانی برادران وارنر و لجندری هنوز برنامه‌ای برای اجرایی کردن آن ندارند. در حال حاضر کمپانی برادران وارنر مشغول ساخت و توسعه فیلم Godzilla: King of the Monsters است و پس از آن هم قرار است شاهد رویارویی کونگ و گودزیلا در فیلمی با نام Godzilla Vs Kong در سال ۲۰۲۰ باشیم.

برادران وارنر تولد دنیای سینمایی مانسترورس را با فیلم Godzilla در سال ۲۰۱۴ کلید زد و پس از آن فیلم Kong: Skull Island چند ماه پیش به اکران درآمد. هر دو اثر ذکرشده، علاوه بر دریافت نقدهای نسبتا خوب از سوی منتقدین، در زمینه فروش هم موفق ظاهر شدند. حالا هم فقط چند ماه تا اکران فیلم Pacific Rim: Uprising فاصله داریم و در حالی که به نظر می‌رسد ایده ادغام کاراکترهای این سه فیلم می‌تواند منجر به ساخت اثر جذاب و سرگرم‌کننده‌ای شود، سازندگان عجله‌ای برای انجام این کار ندارند.

طی مصاحبه‌ای که سایت Cinema Blend با کیل بویتر از کمپانی لجندری داشته است، وی با اینکه این فرضیه را جالب قلمداد کرد، اما به این موضوع هم اشاره کرد که شاید آن‌ها ایده بهتر و غافلگیرکننده‌تری را در سر داشته باشند. وی در این زمینه گفت:

هنوز هیچ برنامه‌ای برای ادغام این سه مجموعه نداریم. می‌دانم که این فرضیه جالبی است، اما شاید من ایده دیگری داشته باشم که شما را شگفت‌زده کند؛ چیزی که فکر می‌کنم شما از آن خوشتان می‌آید و بهتر از فرضیه قبلی است که باعث می‌شود دستمان از همین حالا رو شده باشد.

به نظر نمی‌رسد وارد کردن فیلم‌های Pacific Rim به دنیای سینمایی مانسترورس کار سختی باشد و از این رو هم می‌توان به ترکیب این سه مجموعه بزرگ امیدوار بود. البته برای اجرای چنین کاری، نیازمند داستان و روایتی دقیق هستیم که بتواند هر سه مجموعه را در عین تمایزهایی که با هم دارند، در کنار هم قرار دهد. برای مثال، اگر دنیایی را فرض کنیم که ظهور هیولاهای بزرگ در آن امری طبیعی باشد، پس قاعدتا نباید در فیلم Godzilla پیدا شدن یک موجود غول‌پیکر تا این حد شوک‌برانگیز باشد.

با وجود همه این‌ها، به نظر می‌رسد وارنر براز فعلا تمام تمرکز خود را روی آثار Godzilla: King of the Monsters و Godzilla Vs Kong گذاشته است و از طرفی هم کمپانی لجندری چشم‌انتظار اکران فیلم Pacific Rim: Uprising است. اما با توجه به صحبت‌های بویتر، می‌توان امیدوار بود که آن‌ها ایده‌هایی را برای ترکیب دنیای مانسترورس با جهان Pacific Rim در سر داشته باشند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده