// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

نسخه پی سی بازی Nioh: Complete Edition از ماوس پشتیبانی نمی‌کند

استریمرهای بازی‌های ویدویی به تازگی اعلام کرده‌اند که بازی Nioh: Complete Edition روی پی‌سی از ماوس پشتیبانی نمی‌کند.

کم کم به عرضه بازی Nioh: Complete Edition برای پی‌سی نزدیک می‌شویم و حال استریمرهای بازی‌های ویدیویی بازی را دریافت کرده‌اند تا به تجربه‌ی آن بپردازند. طبق جدیدترین اخبار بازی، استریمرها به این نکته پی برده‌اند که نسخه پی‌سی بازی Nioh از ماوس پشتیبانی نمی‌کند و از اینکه سازنده از این ویژگی ساده و ابتدایی روی بازی خود استفاده نکرده است، ابراز تاسف کرده‌اند.

از آن‌جایی که بازی Nioh یک بازی سوم شخص است، اگر از ماوس در کنار کیبورد استفاده می‌شد، به راحتی بازیکنان می‌توانستند از ویژگی‌های آن استفاده کنند. برای مثال در بازی Shadow of War، مبارزات از طریق ماوس و کیبورد به راحتی انجام می‌شود و می‌شد چنین ویژگی‌ای را در Nioh هم که سبک مشابهی دارد، قرار داد. بازی Nioh بهمن ماه سال ۹۵ روانه بازار شد و توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در خلاصه نقد خود نوشته است:

بازی Nioh با در اختیار داشتن یک داستان تاریخی و ترکیب آن با دست نوشته مارکو پولو سعی کرده تا دنیای جدیدی را برای مخاطبین به ارمغان بیاورد که در این راه موفق بوده است. همچنین در بخش‌های دیگر نظیر گیم‌ پلی توانسته تا حد زیادی موفق شود و وجود یک سری مشکلات نظیر عملکرد نامناسب هوش مصنوعی سبب شده تا بازی Nioh به یک بازی کامل تبدیل نشود. با این حال نمی‌توان منکر نقاط قوت و ارزش بالای این بازی شد و قطعا تجربه‌ی این اثر بر علاقه‌مندان این سبک واجب است.


منبع Hardocp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده