// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

رویداد زمستانه Animal Crossing: Pocket Camp ‌آغاز شد

به‌تازگی حساب کاربری توییتر ژاپنی بازی Animal Crossing: Pocket Camp اعلام کرد که رویداد زمستانه این بازی موبایل آغاز شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، حساب کاربری توییتر ژاپن بازی Animal Crossing: Pocket Camp اعلام کرد که رویداد زمستانه این بازی آغاز شده است. این خبر در حالی است که بازی اندروید و آیفون Animal Crossing: Pocket Camp مدتی پیش به صورت جهانی روانه بازار شد. این در حالی است که کمپانی نینتندو (Nintendo) در گذشته این بازی را به صورت محدود در دسترس قرار داده بود.

در توییت منتشر شده، اطلاعات زیادی از جزئیات این رویداد منتشر نشده است و صرفا اعلام شده که می‌توانید مبل‌هایی با شکل و شمایل کریسمس طراحی کنید و در دل بازی قرار دهید. البته در گذشته این قابلیت توسط یکی از کاربران ردیت نیز فاش شده بود و در اختیار کاربران قرار داده شده بود. با این حال، کاربران این بازی می‌توانند وارد دنیای بازی شوند و از این رویداد لذت ببرند و دنیای بازی را با شکل و شمایل کریسمس تجربه کنند.

بازی موبایل Animal Crossing: Pocket Camp چندی پیش توسط بخش موبایل زومجی معرفی شد و اگر اطلاعاتی از این بازی زیبا ندارید، می‌توانید در مورد آن اطلاعات کسب کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده