// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

بازی Final Fantasy XV میزبان سه بسته الحاقی داستانی دیگر می‌شود

در جریان لایو استریم اسکوئر انیکس به مناسبت یک سالگی بازی Final Fantasy XV که شب گذشته برگزار شده بود، سه بسته الحاقی داستانی جدید برای این بازی تایید شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شب گذشته یک لایو استریم به مناسبت یک سالگی بازی Final Fantasy XV برگزار شد که در جریان آن کمپانی اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر این بازی، سه بسته الحاقی جدید برای فاینال فانتزی 15 را تایید کرد که در واقع اپیزودهای داستانی جدیدی هستند.

در ادامه کمپانی Square Enix اعلام کرد که جزئیات بیشتر و معرفی رسمی این بسته‌های الحاقی تا پایان سال ۲۰۱۷ انجام خواهد شد. همچنین در ادامه هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy 15، در این مورد گفت که حداقل، سه بسته الحاقی داستانی جدید در سال ۲۰۱۸ برای بازی عرضه می‌شود که اولین DLC مربوط به آردین، شخصیت منفی داستان است که قطعا خیلی از بازیکنان سوالات زیادی در مورد این شخصیت در ذهن دارند.

نکته‌ی جالب صحبت‌های تاباتا، این بود که وی در میان صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که از علاقه‌ی کاربران به اپیزود داستانی لونا باخبر است و احتمال دارد شاهد عرضه بسته الحاقی این شخصیت نیز باشیم. از طرفی وی اعلام کرد که هدف‌اش عرضه‌ی محتویات بیشتر نیست و زمانی محتویات جدید را در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد کرد که از کیفیت مطلوب برخوردار باشند.

با تمام این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم در کنار آردین، دو بسته الحاقی دیگر داستان کدام یک از شخصیت‌های دنیای Final Fantasy XV را روایت خواهند کرد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده