// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

ویدیو گیم پلی Nioh: Complete Edition روی کامپیوتر

کمپانی کوئی تکمو با انتشار ویدیوی بازی Nioh: Complete Edition، گیم پلی این بازی روی کامپیوتر را به تصویر کشید.

در گذشته کمپانی کوئی تکمو، ناشر بازی Nioh، اعلام کرده بود که نسخه Complete Edition این بازی برای پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد و نسخه کامپیوتر، تنها در دسترس کاربران آمریکایی و اروپایی قرار خواهد گرفت. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی Nioh: Complete Edition نیز منتشر شده که در جریان آن شاهد گیم‌پلی بازی روی پی‌سی هستیم. البته در کنار گیم‌پلی شاهد نمایش نمرات خوب بازی از سوی مراجع گیمینگ هم هستیم.

نسخه Complete Edition بازی Nioh روی پی‌سی دارای یک سری تنظیمات خاص است که از میان آن‌ها می‌توان به Action Mode اشاره کرد که نرخ فریم بازی را روی ۶۰ فریم ثابت نگه می‌دارد. حال اگر از پردازنده گرافیکی برای رزولوشن 4K برخوردار هستید، می‌توانید به سراغ تنظیمات Movie Mode بروید که از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند.

جدای از این موارد، خریداران بازی Nioh: Complete Edition می‌توانند به سه بسته الحاقی بازی با نام‌های Dragon of the North، Defiant Honor و Bloodshed’s End نیز به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. حال در این میان یک نکته جالب وجود دارد و آن هم این است که خریداران بازی روی شبکه استیم، می‌توانند از یک کلاه‌خود جنگی انحصاری به نام Dharmachakra Kabuto استفاده کنند که روی این کلاه جنگی، لوگوی مخصوص بازی‌های کمپانی ولو قرار گرفته و از قسمت بینی و سر این کلاه، بخار خارج می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی بازی Nioh: Complete Edition را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده