// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

آپدیت جدید Halo 5، ویژگی های پشتیبانی از ایکس باکس وان ایکس را به بازی اضافه می‌کند

به تازگی آپدیتی جدید برای بازی Halo 5: Guardians منتشر شده است که در جریان این آپدیت ویژگی‌های ایکس‌باکس وان ایکس به بازی اضافه خواهد شد.

با اینکه بازی Halo 5: Guardians دو سال پیش عرضه شد ولی مایکروسافت و استودیو 343 Industries، ناشر و سازنده بازی، همچنان در حال پشتیبانی از این بازی بزرگ بوده و با به‌روزرسانی‌های مختلفی، آن را تازه نگه داشته‌اند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، دیروز آپدیت جدید بازی Halo 5 در دسترس قرار گرفت و در جریان آن، محتویات جدیدی به بازی اضافه شد. در کنار محتویات و تغییرات روی اسلحه‌های بازی، می‌توان به اضافه شدن ویژگی‌های کنسول ایکس‌ باکس وان ایکس به Halo 5: Guardians اشاره کرد. پس از این به روزرسانی، بازی Halo 5 از رزولوشن 4K UHD پشتیبانی خواهد کرد. البته در این میان به این نکته اشاره کنم که فعلا تا عرضه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در تاریخ ۱۶ آبان ماه (هفت نوامبر) باید صبر کرد.

جدای از موارد اضافه شده برای پشتیبانی از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، می‌توان به در دسترس قرار گرفتن دوباره حالت Oddball و حالت Oddball FFA اشاره کرد که این بار مدال‌های جدیدی نیز به همراه دارند. این دو حالت در ابتدا در بازی Halo 5 قرار داشتند ولی مدتی بعد از بازی حذف شده بودند. همچنین علاقه‌مندان به بخش Forge Mode بازی نیز می‌توانند از آبجکت‌های صداگذاری و Skull حالت Oddball نیز استفاده کنند.

در بخش محتویات جدید نیز می‌توان به پوسته‌های جدید اسلحه‌های مختلف برای تیم‌های Championship هیلو اشاره کرد و در کنار آن، پوسته‌های اسلحه منطقه HCS (ایالت متحده، کانادا، بریتانیا، مکزیک و استرالیا) به زودی در دسترس قرار خواهند گرفت. در این میان می‌توان یکی دیگر از بخش‌های مهم آپدیت بازی هیلو 5 را به تغییرات و تیونینگ کردن اسلحه‌های مختلف اشاره کرد که از میان آن‌ها می‌توان به Battle Rifle و Assault Rifle اشاره کرد.

برای مثال اسلحه Battle Rifle در تمامی محدوده‌ها کاربردی بود و به راحتی از طریق آن می‌توانستید دشمنان را از پای درآورید و حال، استودیو 343 اینداستریز با تغییرات خود کاری کرده است که سرعت شلیک این اسلحه ۵۰ درصد نسبت به گذشته کاهش یافته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده