نویسنده: حسین سلیمی
// جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۳

تاریخ عرضه Raiders of the Broken Planet: Wardog Fury اعلام شد

استودیو مرکوری استیم ضمن انتشار چند عکس جدید از فصل دوم بازی Raiders of the Broken Planet با نام Wardog Fury، از تاریخ عرضه این اثر نیز رونمایی کرد.

از زمانی که فصل اول از بازی Raiders of the Broken Planet در ماه سپتامبر (شهریورماه) رونمایی شد، هواداران این بازی هیجان‌زده هستند که بدانند چگونه می‌توانند فصل بعدی این بازی را تهیه کنند. به هر حال، جای تعجب نیست که توسعه‌دهنده مستقلی مثل استودیو Mercury Steam اعلام کرده که فصل دوم این بازی با عنوان Wardog Fury، از تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۱۷ (۹ آذر) به صورت رسمی به مدت یک هفته در دسترس گیمر‌ها قرار خواهد گرفت.

در Wardog Fury، هارک، رهبر گروهک Resistance، با استخدام مهاجمان (Raiders) سعی دارد تا نتایج آزمایشی ژنتیکی را که به Loaht معروف است و به وسیله مارمالاد، رهبر گروه Umbra Dogs ساخته شده است به‌دست آورد. در بخش داستانی Wardog Fury، شما می‌توانید شخصیت موردعلاقه‌ خود را انتخاب کنید و با همکاری سه دوست خود به‌صورت مشارکتی، به کامل کردن ماموریت‌های بازی بپردازید. این فصل از بازی Raiders of the Broken Planet شامل چهار ماموریت داستانی جدید است. همچنین Wardog Fury برای خرید با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

Raiders of the Broken Plane در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۱ شهریور) منتشر شد، و هم‌اکنون این بازی جدید برای پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، برای خرید در دسترس است.

Wardog Fury

Wardog Fury

1Wardog Fury


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده