// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ عرضه بازی Animal Crossing Pocket Camp مشخص شد

شعبه آمریکا نینتندو در جریان یک توییت در حساب کاربری توییتر خود تاریخ انتشار بازی Animal Crossing Pocket Camp را اعلام کرد.

مدتی است که بازی موبایل Animal Crossing Pocket Camp برای تعداد محدودی از مناطق در دسترس قرار گرفته است و از آن پس، نینتندو دیگر خبری حول این بازی منتشر نکرد. خیلی از مخاطبان این بازی منتظر تاریخ عرضه دقیق و جهانی بازی اندروید و آیفون Animal Crossing Pocket Camp بودند تا اینکه شعبه آمریکا کمپانی Nintendo، در حساب کاربری توییتر خود تاریخ عرضه این بازی را اعلام کرد.

طبق اخبار بازی موبایل، بازی Animal Crossing Pocket Camp در تاریخ یک آذر ماه (۲۲ نوامبر) روانه بازار خواهد شد. اگر تا به حال نسخه‌های کامل این مجموعه را تجربه کرده باشید، قطعا با حال و هوای این مجموعه آشنایی کامل دارید. همچنین مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و مکانیک‌های سری Animal Crossing در این نسخه باز خواهند گشت.

در اینجا جدای از شخصی‌سازی شخصیت بازی، می‌توانید تغییراتی روی محل زندگی خود (شخصیت بازی در یک خودروی تفریحی زندگی می‌کند) اعمال کرده و این تغییرات را روی اردوگاهی که در آن قرار دارید نیز انجام دهید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از شناسه (ID) واقعی مربوط به دوستان خود، با آنها بازی کنید و کمپ یا آیتم‌های گوناگون را با یکدیگر مبادله و معامله کنید. دیگر بازیکن‌ها نیز به‌صورت تصادفی و بارها از اردوگاه شما دیدن خواهند کرد.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده