// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

تاریخ انتشار بازی Cat Quest روی نینتندو سوییچ مشخص شد

استودیو PQube با انتشار تریلری، تاریخ راهیابی بازی Cat Quest به نینتندو سوییچ را مشخص کرد.

ماه گذشته، استودیوهای جنتل‌بروز و پی‌کیوب گیمز اعلام کردند که پروژه نقش‌آفرینی آنها یعنی بازی Cat Quest به‌زودی برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و پس از آن خبری پیرامون راهیابی این بازی به پلتفرم‌های دیگر منتشر نشد. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کردند که نسخه نینتندو سوییچ بازی Cat Quest به همراه نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بازی Cat Quest در تاریخ ۱۹ آبان‌ماه (۱۰ نوامبر) برای نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 4 در ریجن اروپا در دسترس قرار می‌گیرد؛ در حالی که کاربران آمریکایی در تاریخ ۲۳ آبان (۱۴ نوامبر) می‌توانند بازی را روی پلی‌استیشن 4 خریداری کنند. در آن سو کاربران نینتندو سوییچ در آمریکا می‌توانند زودتر یعنی در تاریخ ۱۹ آبان بازی را تهیه کنند و به تجربه آن بپردازند.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Cat Quest به گوشتان می‌خورد خوب است بدانید که سازندگان تریلر جدیدی را نیز به مناسبت مشخص شدن تاریخ انتشار این بازی روی سوییچ منتشر کرده‌اند که کاربران را با گیم‌پلی و محیط آن آشنا می‌کند. همچنین در ویدیوی منتشر شده شاهد پنج ویژگی‌ کلیدی این بازی هستیم که در انتهای مطلب می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

بازی Cat Quest هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی سی، مک و دستگاه‌های موبایل یعنی آیفون و اندروید در دسترس است.

| |

برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به وب‌سایت رسمی یا صفحه استیم آن مراجعه کنید. همچنین در خبر‌های دیگر می‌توانید در تریلری در زومجی توضیحات سازندگان را در مورد انگیزه ساخت آنها از یک بازی با حضور گربه‌ای به‌عنوان قهرمان مشاهده کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده