نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

جزییات نسخه ایکس باکس وان ایکس بازی The Witcher 3

سازندگان بازی The Witcher 3 در استودیو سی‌دی پراجکت رد، اخیرا جزییاتی از نسخه ایکس‌باکس وان ایکس آن ارائه کرده‌اند. 

یکی از بازی‌هایی که از قدرت بالاتر کنسول ایکس‌باکس وان ایکس برای ارائه تجربه‌ی گرافیکی بهتر بهره خواهد برد، The Witcher 3، ساخته استودیو سی دی پراجکت رد است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیوی لهستانی اخیرا جزییاتی از این نسخه بازی ارائه کرده و اطلاعاتی از بهبود‌های بصری بازی روی کنسول میان‌نسلی مایکروسافت ارائه کرده است. 

بر این اساس، بازی The Witcher 3 روی ایکس باکس وان ایکس با رزولوشن 4K اجرا خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که آیا شاهد رزولوشن 4K واقعی خواهیم بود یا خیر. جیکوب کوترزبا، طراح ارشد بازی، در مورد رزولوشن آن گفت:

به لطف توان بالای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، ما قادر به ارائه یک تجربه 4K از بازی ویچر 3 هستیم. همچنین شاهد یک سری بهبود‌های گرافیکی دیگر شامل بهبود کیفیت بافت‌ها و بهبود کیفیت سایه‌ها نیز خواهید بود و از حیث عملکرد نیز، بازی روی این کنسول بهتر اجرا خواهد شد. 

کوترزبا همچنین در ادامه صحبت‌هایش هم اعلام کرد که هدف سی‌دی پراجکت رد در مجموع، ارائه یک تجربه بصری عالی از بازی روی کنسول مایکروسافت بوده است. همچنین به لطف تکنیک Supersampling، افرادی که از تلویزیون‌های 4K استفاده نمی‌کنند و بازی را روی تلویزیون 1080p اجرا می‌کنند نیز از جلوه‌های بصری بهتری بهره خواهند برد و شاهد گرافیک بالاتر بازی روی ایکس‌باکس وان ایکس خواهند بود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده