نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۴

انتشار پوستر شخصیت کورگ در فیلم Thor: Ragnarok

مارول (Marvel) سرانجام به درخواست طرفداران پاسخ مثبت داد و پوستر شخصیت محبوب کورگ در فیلم Thor: Ragnarok را منتشر کرد.

اکران فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) از اواسط این ماه آغاز شد و این فیلم توانست نظر منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کند. علاوه بر ثور و هالک، در این فیلم شخصیت‌های جدیدی از جمله هلا و والکری معرفی شدند که محبوبیت زیادی را در بین طرفداران دنیای سینمایی مارول و فیلم‌های ابرقهرمانی پیدا کردند، اما شاید بتوان گفت که کورگ پدیده فیلم Thor: Ragnarok بوده است. تایکا وایتیتی، کارگردان این فیلم، وظیفه صداپیشگی و موشن کپچر این شخصیت را بر عهده داشته و این شخصیت خیلی زود تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های فیلم شد و شاید حتی اخیرا نقل قول‌های این شخصیت را در شبکه‌های مجازی خوانده یا شنیده باشید.

با این حال، کورگ سهمی از پوسترهای شخصیت‌های فیلم Thor: Ragnarok نداشت و این موضوع باعث شد که طرفداران فیلم از کمپانی مارول استودیو (Marvel Studios) درخواست کنند که این کمپانی یک پوستر رسمی و اختصاصی برای این شخصیت منتشر کند. حال مارول به درخواست طرفداران پاسخ مثبت داده و پوستر شخصیت کورگ در فیلم Thor: Ragnarok را منتشر کرده است تا این غول سنگی نیز صاحب یک پوستر شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Thor: Ragnarok Korg Poster

حال طرفداران سوال می‌کنند که شخصیت کورگ و دوست کوچک او که میک (Miek) نام دارد، در فیلم‌های آینده دنیای سینمایی مارول باز خواهند گشت یا فیلم Thor: Ragnarok تنها حضور این دو شخصیت خواهد بود. اما کوین فایگی، رئیس مارول استودیو اخیرا تایید کرده است که این دو شخصیت در فیلم‌های آینده این دنیای سینمایی باز خواهند گشت و بار دیگر شاهد حضور این دو شخصیت خواهیم بود و شاید هم شاهد یک فیلم با حضور دو شخصیت گروت و کورگ باشیم! فیلم Thor: Ragnarok تاکنون بیش از ۲۳۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۶۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت و سم نیل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده