// شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

بازیگر اصلی فیلم لایو اکشن Pokemon معرفی شد

جاستیس اسمیت در نقش اصلی فیلم لایو اکشن پوکمون تحت عنوان Detective Pikachu به کارگردانی راب لترمن حضور خواهد یافت.

جاستیس اسمیت، بازیگر ۲۶ ساله‌ی دنیای سینما و تلویزیون، برای حضور در نقش اصلی فیلم لایو اکشن پوکمون (Pokemon) تحت عنوان کارآگاه پیکاچو (Detective Pikachu) با تهیه‌کنندگان این اثر به توافق رسیده است. این فیلم توسط کمپانی‌های لجندری اینترتیمنت (Legendary Entertainment)، نینتندو (Nintendo) و پوکمون (The Pokemon Company) بر اساس بازی ویدیویی کارآگاه پیکاچوی بزرگ (Great Detective Pikachu) که در فوریه‌ی سال ۲۰۱۶ (بهمن ۹۴) عرضه شد ساخته خواهد شد. طبق برنامه‌ریزی‌ها، تصویربرداری کار از ماه ژانویه (دی-بهمن) در لندن آغاز خواهد شد و سازندگان فیلم در تلاشند که تا آن زمان، چهره‌ای سرشناس همچون هیو جکمن، رایان رینولدز، مارک والبرگ یا دواین جانسون را برای صداپیشگی شخصیت کارآگاه وارد پروژه کنند.

pokemon

راب لترمن که ساخت انیمیشن‌های پرفروش داستان کوسه (Shark Tale) و هیولاها علیه بیگانگان (Monsters vs. Aliens) و همچنین نسخه‌ی لایو اکشن سفرهای گالیور (Gulliver's Travels) را در کارنامه دارد، کارگردانی کارآگاه پیکاچو را نیز بر عهده خواهد داشت و نیکول پرلمن نیز به همراه الکس هیرش، فیلمنامه‌نویسان کار خواهند بود. پرلمن که نگارش فیلمنامه‌ی نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) را در کارنامه دارد، در حال حاضر مشغول کار روی فیلمنامه‌های هزارتو (Labyrinth)، بلک ویدو (Black Widow) و کاپیتان مارول (Captain Marvel) است.

جاستیس اسمیت بیش از همه به واسطه‌ی حضورش در سریال The Get Down در نقش پسر جوانی اهل برانکس جنوبی که با همکاری دوستانش، دست به راه‌اندازی موسیقی هیپ هاپ می‌زنند شناخته شده است که بازی وی، با تحسین فراوان منتقدان نیز همراه شد. البته علیرغم کیفیت بالای سریال، نتفلیکس به دلیل عدم استقبال بینندگان، تولید این مجموعه را پس از یک فصل لغو کرد. اسمیت اخیرا بازی در فیلم‌های هر روز (Every Day) به کارگردانی مایکل سوسی و دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) به کارگردانی خوان آنتونیو بایونا را به پایان رسانده است که این دو اثر به ترتیب در تاریخ‌های دوم فوریه ۲۰۱۸ (۱۳ بهمن ۱۳۹۶) و بیست و دوم ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) به نمایش عمومی درخواهند آمد.

Justice Smith

سری بازی‌های پوکمون برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ منتشر شد که در ادامه، با توجه به استقبال گسترده‌ی طرفداران، چند انیمه‌ی تلویزیونی و چندین فیلم سینمایی هم بر اساس آن ساخته شدند

سری بازی‌های پوکمون برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ منتشر شد که در ادامه، با توجه به استقبال گسترده‌ی طرفداران، چند انیمه‌ی پر طرفدار تلویزیونی و چندین فیلم سینمایی هم بر اساس آن ساخته شدند. از مهم‌ترین این آثار می‌توان به سریال پوکمون اشاره کرد که پخش آن از فوریه‌ی سال ۱۹۹۸ آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد. سال گذشته پس از شناخته شدن بازی پوکمون گو (Pokemon Go) به‌عنوان یک پدیده‌ی جهانی، ارزش سهام شرکت ژاپنی نینتندو هم به‌عنوان شریک انتشار بازی، به یک‌باره ۲۵ درصد افزایش پیدا کرد. در ادامه این شرکت به عرضه‌ی بازی‌های Pokémon Sun and Moon پرداخت که اولین سری از نسل هفتم بازی‌های پوکمون به حساب می‌آیند.

داستان فیلم Detective Pikachu درباره‌ی پسری به نام تیم گودمن است که روزی با یک پیکاچوی باهوش روبه‌رو می‌شود که ادعا می‌کند یک کارآگاه بزرگ است. این دو نفر در کنار یکدیگر به تعقیب دو آیپوم (موجوداتی بنفش رنگ شبیه به میمون که در انتهای دم خود، چیزی شبیه به دست با سه انگشت دارند) می‌پردازند که مقداری جواهرات را به سرقت برده و موجب آزار و اذیت سایر شهروندان شده‌اند. پیکاچو دارای شخصیتی همچون شرلوک هولمز است.

pokemon

توماس تال (The Dark Knight)، گرگ بکستر (Passengers) و کلیف ننینگ (The Fate of the Furious) به‌عنوان تهیه‌کننده و جوزف ام کاراچیولو جونیور (Logan) و ساتوشی تاجیری (Pokémon) به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت.

شرکت توهو (Toho Company) کار پخش کارآگاه پیکاچو را در ژاپن و شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) نیز کار پخش آن را در سطح جهانی بر عهده خواهند داشت و باید دید طرفداران قدیمی این سری بازی‌ها و انیمه‌ها، تا چه میزان از نسخه‌ی لایو اکشن این اثر استقبال خواهند کرد. تا این لحظه هیچ‌گونه تاریخی برای زمان نمایش این فیلم اعلام نشده‌ است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده