// شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

توضیحات کارگردان بازی PUBG درباره نسخه ایکس باکس وان ایکس

برندن گرین، کارگردان PlayerUnknown's Battlegrounds در مورد نسخه ایکس‌باکس وان ایکس این بازی و قدرت سخت‌افزاری کنسول تازه عرضه‌شده مایکروسافت اظهار نظر کرده است.

کمتر از یک ماه دیگر بازی PlayerUnknown's Battlegrounds برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد و به‌تازگی برندن گرین، کارگردان بازی PUBG در مورد کیفیت آن روی کنسول ایکس باکس وان ایکس مطالبی را عنوان کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

برندن گرین طی مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت گیم‌استاپ این‌چنین اظهار داشته است که بازی PUBG روی ایکس‌باکس وان ایکس از نظر گرافیکی بسیار بهتر از نسخه ایکس باکس وان خواهد بود و او می‌خواهد تا برای توسعه نسخه ایکس‌باکس وان ایکس بازی PUBG از بافت‌های 4K استفاده کند؛ اگرچه او اعلام کرده که در حال حاضر نمی‌تواند این ویژگی را تایید کند. او در ادامه به نکات زیر اشاره کرده است:

قطعا نسخه ایکس‌باکس وان ایکس از لحاظ گرافیکی کیفیت بهتری خواهد داشت، اما تجربه بازی باید یکسان باشد. ما می‌خواهیم یک تجربه مشابه و یکسان را در تمامی پلتفرم‌ها داشته باشیم. بنابراین نباید تجربه این بازی روی کنسول خاصی مزیت به شمار برود.

همچنین طی مصاحبه انجام‌شده، برندن گرین کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را همچون هیولایی قدرتمند می‌داند و معتقد است ایکس‌باکس وان ایکس بیش از ۴۰ درصد از کنسول‌های دیگر قدرتمندتر است. بنابراین جای تعجب نیست که قدرت سخت‌افزاری این کنسول باعث شود بازی PUBG با کیفیت گرافیکی بسیار بهتری روی آن اجرا شود.

همانطور که پیش‌تر اعلام شده است بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در حال حاضر به صورت دسترسی پیش از موعد برای کاربران پی سی در دسترس قرار دارد و به‌زودی در تاریخ بیست و یکم آذرماه (۱۲ دسامبر) با قیمت ۳۰ دلار برای کاربران کنسول ایکس‌باکس وان از طریق سرویس Xbox Game Preview منتشر خواهد شد. همچنین بازیکنان در نسخه ایکس‌باکس وان نیز می‌توانند از طریق بسته‌های شخصی‌سازی خاصی به محتویات اضافی دسترسی یابند. سه نسخه‌ی مختلف از این بسته‌ها به نام‌های Warrior Pack ،Accessory Pack و Tracksuit Pack برای مدت محدودی برای کنسول ایکس‌باکس وان قابل خریداری است.

در پایان بد نیست بدانید اخیرا تصاویری از آیتم های جدید بازی PlayerUnknown's Battlegrounds منتشر شده است که مربوط به نقشه صحرایی بازی PUBG است که برندن گرین پیش‌تر آن را برای این بازی تایید کرده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده