نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

تصاویر نقشه صحرایی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds

اخیرا پنج تصویر جدید از نقشه صحرایی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds توسط کمپانی انویدیا منتشر شده است.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds از زمان انتشار نسخه Early Access تا به امروز، فقط یک نقشه داشته است و در این زمینه شاهد تنوع خاصی نبوده‌ایم. با این حال قرار نیست شرایط به همین شکل باقی بماند و استودیو Bluehole، سازنده بازی، در نظر دارد که در آینده، نقشه‌های بیش‌تری هم برای این بازی محبوب منتشر کند. این استودیو پیش از این اعلام کرده بود که اولین نقشه جدید بازی PUBG، نقشه صحرا خواهد بود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی انویدیا اخیرا تصاویری از این نقشه منتشر کرده که می‌توانید در ادامه آن‌ها را مشاهده کنید:

بازی PUBG

همان‌طور که در تصاویر هم مشخص است، نقشه صحرای بازی بسیار وسیع بوده و ساختمان‌های مختلفی نیز دارد که برای مخفی شدن و شلیک کردن مناسب خواهند بود. هنوز زمان انتشار این نقشه مشخص نشده است و باید منتظر ماند و دید که چه زمانی کاربران قادر به تجربه بازی در این نقشه جدید خواهند بود. این نقشه بخشی از آپدیت 1.0 بازی خواهد بود که ویژگی‌های دیگری مثل قابلیت پرش از روی موانع و بالا رفتن از اجسام محیطی را نیز به بازی اضافه خواهد کرد.

بازی PUBG فعلا فقط از طریق حالت Early Access استیم برای کامپیوتر در دسترس است، اما در تاریخ ۲۱ آذر نسخه ایکس باکس وان بازی نیز به شکل Early Access منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده