نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی موبایل Shadow Fight 3 |‌ نبرد سایه ها

بازی اندروید و آیفون مبارزه‌ای Shadow Fight 3 بالاخره به صورت جهانی منتشر شد و در این مطلب سراغ معرفی آن رفته‌ایم.

نسخه دوم بازی Shadow Fight یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای روی گوشی‌های موبایل بود که طرفداران بسیار زیادی داشت و کاربران زیادی با بخش‌های داستانی یا چندنفره آن سرگرم می‌شدند. استودیو NEKKI، سازنده این بازی، از مدت‌ها پیش نسخه سوم آن یعنی بازی Shadow Fight 3 را به صورت محدود برای کشور کانادا منتشر کرده بود و حال این بازی مبارزه ای، به صورت عمومی و جهانی نیز منتشر شده است و در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به سراغ آن رفته‌ایم.

Shadow Fight 3 مانند نسخه قبلی خود، یک بازی مبارزه‌ای است، اما تفاوت‌های مثبت بسیار زیادی در مقایسه با نسخه دوم داشته است. برای مثال در حالی که در نسخه دوم تمامی کاراکتر‌های بازی حالتی سایه-مانند داشتند، اما در این نسخه این‌چنین نیست و شاهد شخصیت‌هایی با ظاهر نرمال و معمولی هستیم که باعث شده تا جزییات بصری آن‌ها واضح‌تر دیده شوند. اما مهم‌ترین عنصری که Shadow Fight 3 را به بازی لذت‌بخشی تبدیل می‌کند، گیم‌پلی جذاب آن است.

دانلود بازی Shadow Fight 3


بازی اندروید و آیفون Shadow Fight 3

انیمیشن‌های نرم بازی باعث شده‌اند تا حس برخورد ضربه‌ها را کاملا حس کنید

در Shadow Fight 3 هم مانند نسخه دوم، شاهد بخش‌های داستانی و چندنفره هستیم. بخش داستانی بازی خود شامل ماموریت‌های اصلی و جانبی می‌شود که البته پایه و اساس همه آن‌ها، مبارزه با افراد مختلف است؛ افرادی که به مرور زمان قوی‌تر و قوی‌تر می‌شوند و به همین دلیل هم پیش از آنکه بتوانید به سراغ دشمنان قوی‌تر بازی بروید، باید به‌خوبی تجهیزات خود را ارتقا دهید یا تجهیزات کاملا جدیدی به دست بیاورید.

تجهیزات جدید را به روش‌های مختلفی می‌توان به دست آورد که یکی از آن‌ها، انجام مراحل داستانی بازی است. معمولا پس از شکست دادن یکی از دشمنان در این مراحل، تجهیزات قوی و با‌کیفیتی شامل سلاح، زره، کلاه‌خود و موارد دیگر کسب خواهید کرد. از طرف دیگر، با شرکت در دوئل‌ها که در اصل همان نبرد‌های چندنفره بازی هستند و دشمنان‌تان را در این بخش گیمر‌های واقعی تشکیل می‌دهند، یک سری جعبه لوت به شما تعلق می‌گیرد که با باز کردن آن‌ها هم می‌توانید آیتم‌های باارزشی را به دست بیاورید.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که Shadow Fight 3 یک بازی رایگان است و در نتیجه شاهد محدودیت‌هایی نیز در آن خواهید بود. برای مثال، یکی از این محدودیت‌ها این است که جعبه‌های لوت به زمانی برای باز شدن نیاز دارند و نمی‌توانید بلافاصله آن‌ها را باز کنید و از محتویات‌شان بهره ببرید. همین هم باعث می‌شود تا مخصوصا زمانی که به تجهیزات قوی‌تر نیاز دارید، مجبور شوید مدت زمانی را منتظر باز شدن این جعبه‌ها بمانید.

بازی اندروید و آیفون Shadow Fight 3

منتظر ماندن برای باز شدن جعبه‌های لوت عاملی است که باعث می‌شود گاهی برای تجربه بازی مجبور به صبر کردن شوید

اما یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب Shadow Fight 3 سیستم مبارزات آن است. در حالی که در نسخه دوم بازی، مبارزه‌ها بیش‌تر روی حرکات رزمی تمرکز داشتند و البته سلاح‌ها هم جزئی از بازی بودند، اما در این نسخه سلاح‌ها نقش پررنگی در بازی ایفا می‌کنند و می‌توان گفت که اگر بتوانید با زدن ضربه Shock به حریف وی را خلع سلاح کنید، تقریبا پیروزی خود را تضمین کرده‌اید.

خوشبختانه شاهد تنوع سلاح بسیار عالی نیز در بازی هستیم و سلاح‌هایی مثل تبر، نیزه، شمشیر و موارد خیلی زیاد دیگر را در بازی شاهد هستیم که مبارزه کردن با هریک از آن‌ها، لذت و هیجان خاص خودش را دارد و البته سبک مبارزه شما را هم به شکلی تغییر می‌دهد. البته در کنار استفاده از سلاح‌ها، می‌توانید از ضربات پا نیز استفاده کنید یا مثلا با پرت کردن حریف، گارد وی را بشکنید. به‌علاوه از آنجایی که در نسخه دوم بازی، مبارز‌ها مدام در حالت سایه بودند، سازندگان سعی کرده‌اند در این نسخه نیز حالت سایه را قرار بدهند و برای این منظور، نواری تعبیه شده که با پر شدن آن، می‌توانید وارد حالت سایه شوید و کار‌های جالبی انجام دهید.

هریک از تجهیزات شما شامل سلاح یا زره، حالت سایه مختص به خود را دارند که با زدن کلید مربوطه و نگه داشتن جهت خاص، وارد آن حالت می‌شوید. برای مثال، در یکی از حالت‌ها می‌توانید دشمن را از راه دور کنترل کرده و به وی آسیب وارد کنید یا در حالتی دیگر، شخصیت اصلی بازی ضربه‌ای محکم با سلاح خود به زمین می‌زند که ضمن وارد کردن آسیب به دشمن، باعث برهم خوردن تعادل وی نیز می‌شود.

بازی اندروید و آیفون Shadow Fight 3

Shadow Fight 3 از نظر گرافیکی نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته و مخصوصا شاهد انیمیشن‌های بسیار نرم و روانی هستیم که حس و حال خوبی به بازی داده و باعث طبیعی‌تر شدن آن شده‌اند. همچنین جلوه‌های صوتی بازی نیز در سطح خوبی بوده و صدای شخصیت‌ها و موارد دیگر به‌خوبی در بازی کار شده است. در مجموع اگر به بازی‌های مبارزه‌ای علاقه دارید و به دنبال تجربه‌ای جذاب روی موبایل می‌گردید، دانلود بازی Shadow Fight 3 پیشنهاد می‌شود؛ بازی‌ای که می‌تواند مدت‌ها با بخش‌های داستانی و چندنفره خود شما را سرگرم نگه دارد.

دانلود شدو فایت ۳


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده