نویسنده: محسن حقانی
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۷

بازی موبایل Shadow Fight 3 برای اندروید و آیفون منتشر شد

استودیو نکی پس از مدت‌ها نسخه سوم از سری بازی‌ موبایل پرطرفدار Shadow Fight را به‌صورت جهانی برای اندروید و آیفون منتشر کرد.

از ماه آوریل سال گذشته که ساخت نسخه سوم از سری بازی Shadow Fight توسط استودیو نکی (Nekki Limited) اعلام شد، مدت زمانی طولانی گذشته است. پس از انتشار یک نسخه آزمایشی از فاز بتای بازی اندروید و بازی آيفون Shadow Fight 3 و همچنین دوره‌ای طولانی مدت به‌صورت انتشار محدود (Soft-Launch)، در نهایت بازی Shadow Fight 3 به‌صورت جهانی از طریق فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور منتشر شد. نسخه دوم، بازی Shadow Fight 2 با تمرکز روی مبارزات بی‌نهایت تاکتیکی و همچنین انیمیشن‌های فوق‌العاده نرم و روان، به یک اثر بسیار پرطرفدار تبدیل شده بود. اساسا به‌دلیل استفاده از ترفند کاراکتر‌های سایه‌ای یا شبح-مانند، دست استودیوی سازنده برای افزودن مقدار بسیار زیادی نرخ فریم و انیمیشن، بدون تاثیر روی عملکرد بازی، باز بوده است. اساسی‌ترین تغییر در بازی Shadow Fight 3 نسبت به نسخه‌های قبلی اما به طراحی کاملا سه‌بعدی و پالیگانال شخصیت‌ها و پس‌زمینه‌ی آن منتهی می‌شود؛ بدین معنی که کاراکتر‌ها واقعا دارای جزئیات هستند و تاکید بسیار زیادی در طراحی زره و سلاح‌هایی که عملکرد و ظاهر کاراکترهای بازی را تغییر می‌دهند، وجود خواهد داشت. Shadow Fight 3 در بخش گیم‌پلی ریشه‌ها و اساس این سری را حفظ کرده و همچنین حالت‌های ويژه بیشتری برای ورود به بخش مبارزات در بازی وجود خواهند داشت.

برای دانلود تریلر از طریق سایت آپارات اقدام کنید

همانطور که اشاره شد، سری بازی Shadow Fight یک اثر بی‌نهایت پیچیده و تاکتیکال در سبک بازی‌های مبارزه‌ای است و شما نمی‌توانید انتظار عملکردی مشابه با بازی‌های مبارزه‌ای آرکید را از این اثر داشته باشید. زمانی که به یادگیری بخش‌ها و مکانیزم‌های مختلف گیم‌پلی در بازی Shadow Fight واقف شوید، یک تجربه باارزش (و پاداش) در انتظار شما خواهد بود. یکی از نکات جالب توجه علی‌رغم استفاده از ویژگی‌های بصری سه‌بعدی و توجه به جزئیات بالا، عملکرد بسیار خوب Shadow Fight 3 در زمینه نرخ فریم و روان بودن آن، درست مانند نسخه‌های قبلی بازی است. از آنجایی که بازی Shadow Fight یک اثر رایگان تلقی می‌شود، بخش‌های مربوط به خرید آیتم‌های متفاوت از طریق پرداخت درون برنامه‌ای در آن وجود خواهند داشت که در بدترین حالت از نسخه‌های پیشین وخیم‌تر نیست. می‌توانید برای دانلود بازی Shadow Fight 3 از طریق فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور از لینک‌های زیر اقدام کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Shadow Fight 3


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده