نویسنده: علیرضا قاسمی
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

تخفیف‌های جمعه سیاه شامل بازی Call Of Duty: WW2 هم خواهد بود

در تخفیف‌های مربوط به Black Friday یا جمعه سیاه، قیمت بازی Call Of Duty: WW2 حتی تا قیمت  ۴۰ دلار کاهش داشته است. 

رفته رفته به رویداد بلک فرایدی یا جمعه سیاه نزدیک می‌شویم، بازه‌ی زمانی شگفت‌انگیزی از اواخر هر سال میلادی که حراج‌هایی باورنکردنی به همراه دارد. در بخش بازی هم، اگر مشتاق تجربه‌ی جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های Call of Duty هستید، از هفته‌ی آینده می‌توانید این بازی را همراه با تخفیف لحاظ شده، از خرده فروشی‌های متعدد خریداری کنید. 

در جدیدترین اخبار بازی و بر اساس مواردی که تاکنون در تبلیغات مربوط به جمعه سیاه دیده‌ایم، قیمت بازی Call of Duty: WWII حتی تا ۴۰ دلار هم در برخی خرده فروشی‌ها کاهش یافته است که برای یک بازی که تنها چند هفته از انتشارش می‌گذرد و همچنان با قیمت اصلی خود فروش خوبی را تجربه می‌کند، تخفیف قابل توجهی به حساب می‌آید. 

در برخی از خرده فروشی‌ها هم بسته ترکیبی متشکل از دو بازی Call of Duty: WW2 و Call of Duty: Infinite Warfare به قیمت ۵۹ دلار عرضه می‌شود. همچنین برای افرادی که خواهان خرید نسخه‌های قدیمی تر مجموعه بازی‌های Call of Duty هستند، تخفیف‌هایی برای Advanced Warfare، Black Ops III، Black Ops III Zombies Chronicles و Infinite Warfare در نظر گرفته شده است. 

بازی Call of Duty: WWII، در بررسی زومجی که توسط افشین پیروزی انجام شده بود، نمره خیلی خوب ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از بررسی بازی، به شرح زیر است:

سازندگان Call of Duty: WWII پیش از انتشار آن، وعده بازگشت به ریشه‌های سری را داده بودند و خب می‌توان گفت که تا حدود زیادی در این کار موفق شده‌اند. پرداختن به جنگ جهانی دوم باعث شده تا بازی بتواند داستانی خوب و یک کمپین سرگرم‌کننده را ارائه کند. از طرف دیگر، بخش زامبی هم پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشته و شاید اگر اسلج‌همر می‌توانست تجربه چندنفره بهتری را هم در بازی خلق کند، شاهد اثری بی‌نقص بودیم. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده