نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

آپدیت جدید بازی Assassin's Creed Origins برای پلی استیشن 4 منتشر شد

کمپانی یوبیسافت بروزرسانی جدیدی را برای کاربران پلی‌استیشن 4 بازی Assassin's Creed Origins در دسترس قرار داد که نسخه بازی را به 1.05 ارتقا می‌دهد.

کمپانی یوبی سافت از زمان انتشار بازی Assassin's Creed Origins در تاریخ پنجم آبان‌ماه با بروزرسانی‌های مختلف به پشتیبانی از این بازی اکشن و ماجراجویی پرداخته است و حال مطابق جدیدترین اخبار بازی، این کمپانی آپدیت جدیدی را برای بهبود بازی منتشر ساخته است که نسخه‌ی بازی را به 1.05 ارتقا می‌دهد و در حال حاضر برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترس است. این بروزرسانی چهار روز دیگر در تاریخ بیست و نهم آبان‌ماه (۲۰ نوامبر) برای کنسول ایکس باکس وان نیز منتشر می‌شود و کمپانی یوبی‌سافت به‌زودی اطلاعات بیشتری را در خصوص تاریخ انتشار و جزئیات نسخه پی سی بازی اعلام خواهد کرد.

بسیاری از تغییرات این بروزرسانی به رفع مشکلات بازی و تغییر درجه‌ی سختی دشمنان خلاصه می‌شود. به‌عنوان مثال برای از بین بردن دشمنانی که نسبت به شما در بخش Hard Mode سطح کمتری دارند، تلاش بیشتری نیاز است و این دسته از دشمنان اکنون چالش بیشتری را برای شما ایجاد می‌کنند. از دیگر تغییرات صورت گرفته می‌توان به امکان تغییر مدل مو و ریش بایک اشاره کرد که این ویژگی چندی پیش توسط یوبی‌سافت در یکی از پست‌های انجمن رسمی این کمپانی تایید شده بود. جزئیات بیشتر این بروزرسانی که حجمی معادل ۱.۳ گیگابایت دارد را می‌توانید در منبع خبر مشاهده کنید.

چندی قبل بروزرسانی نسخه ایکس باکس وان ایکس بازی Assassin's Creed Origins در دسترس قرار گرفت و افرادی را که انتظار اجرای بازی با رزولوشن 4K واقعی در این کنسول داشتند ناامید ساخت. این بازی روی هیچ یک از دو کنسول ایکس‌باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو با رزولوشن 4K واقعی اجرا نمی‌شود، اما پیشرفت‌های گرافیکی همچنان بسیار زیبا به نظر می‌رسند. همچنین هفته‌ی گذشته کمپانی یوبی‌سافت گزارش مالی خود برای نیمه اول سال مالی ۲۰۱۸ را منتشر کرد و اظهار داشت که بازی Assassin's Creed Origins نسبت به نسخه قبلی خود در یک شرایط مشابه در ۱۰ روز اول عرضه دو برابر فروش داشته است.

بازی Assassin’s Creed Origins هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره‌ی ۷ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از بررسی بازی به شرح زیر است:

یوبیسافت مونترال هرچند سعی کرده با اضافه کردن رگه‌هایی از نقش‌آفرینی و پیاده کردن سیستم مبارزات جدید، گیم‌پلی متفاوتی را در اختیار بازیکنان بگذارد، اما وجود مشکلاتی در فیزیک و باگ‌های عجیب باعث شده تا ضربه‌ای جدی به تجربه بازیکن وارد شود. Assassin's Creed: Origins همچنان می‌تواند یک طرفدار این مجموعه را با داستانی زیبا و موسیقی جذاب سرگرم کند، اما باید گفت روند بازی بعد از مدتی تکراری می‌شود و از نظر گرافیکی نیز پیشرفت چندانی را شاهد نیستیم.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده