نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

تاریخ انتشار بازی استراتژی Railway Empire مشخص شد

کمپانی Kalypso، ناشر بازی‌هایی چون سری Tropico، تاریخ انتشار بازی استراتژی جدیدش را که روی کنسول‌ها و پی‌سی منتشر می‌شود اعلام کرد.

استودیو Kalypso که معمولا با بازی‌هایی چون سری محبوب Tropico شناخته می‌شود، همواره یکی از پایه‌های ثابت ساخت بازی‌های استراتژی و ماجراجویی است. این کمپانی بازی جدید و جذابی را در دست ساخت دارد که اندکی با دیگر بازی‌هایش متفاوت است. این بازی نخستین «شبیه‌ساز قطار» در میان کنسول‌های نسل حاضر است!

بازی Railway Empire شبیه‌سازی است که در سبک Tycoon ساخته شده و بر اساس مطالبی که تا کنون پیرامون آن منتشر شده است، قرار است تا وقایع دوران توسعه‌ی غرب را پوشش دهد. بازی در دوره‌ی زمانی میان سال ۱۸۳۰ تا ۱۹۳۰ و در محدوده‌ی آمریکای شمالی جریان دارد. بازی حالت چند نفره ندارد اما ماد‌های مختلفی برای آن در ورکشاپ استیم موجود خواهند بود. شما می‌توانید قطارها را تجهیز کرده و ویژگی‌های مختلف‌شان را تغییر دهید، تکنولوژی‌های مختلفی را روی‌شان اعمال کنید و با سیستم اقتصاد بازی کلنجار بروید. البته هنوز مشخص نشده است که آیا این مادها روی کنسول‌ها نیز قابل دریافت خواهند بود یا خیر.

Railway Empire

بازی Raiway Empire قرار است تا در تاریخ بیست و ششم ژانویه سال آینده برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی‌سی منتشر شود. کسانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند می‌توانند به بتای محدود بازی نیز دسترسی داشته باشند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده