نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

اولین تریلر فیلم The Post منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم سرانجام اولین تریلر فیلم مورد انتظار پست (The Post) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، را منتشر کرد.

کمپانی فاکس قرن بیستم سرانجام اولین تریلر فیلم The Post را منتشر کرد. این فیلم، جدیدترین اثر استیون اسپیلبرگ، کارگردان برنده سه جایزه اسکار است که داستان اسناد فاش‌شده پنتاگون در سال ۱۹۷۱ میلادی را روایت می‌کند که توسط روزنامه واشینگتن پست افشا و منتشر شد. تام هنکس، بازیگر برنده دو جایزه اسکار در نقش سردبیر روزنامه واشینگتن پست به‌نام بن برادلی و مریل استریپ، بازیگر برنده سه جایزه اسکار در نقش کی گراهام، در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. گراهام در واقع اولین کسی بود که روی این مقاله کار کرد و از مهره‌های کلیدی در مبارزه با دولت نیز بوده است. از فیلم The Post می‌توان به‌عنوان یکی از شانس‌های اصلی برای حضور در رقابت اسکار امسال نام برد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در این تریلر، شاهد حضور پر رنگ تام هنکس و مریل استریپ هستیم که تمرکز آن روی انتشار روزنامه و افشای این اطلاعات محرمانه است. در طول این تریلر شاهد آن هستیم که گراهام که اولین زن ناشر روزنامه و مالک روزنامه واشینگتن پست است، به‌همراه برادلی، سردبیر این روزنامه تلاش می‌کنند تا پرده‌های گسترده اسرار دولتی را که در دوران چهار رئیس جمهور و در طول سه دهه جمع شده است، کنار بزنند و در این راه باید با روزنامه نیویورک تایمز نیز رقابت کنند. این دو نفر باید بر تفاوت عقاید خود غلبه کنند؛ زیرا آن‌ها باید با بزرگ‌ترین ریسک دوران حرفه‌ای خود مواجه شوند. گراهام و برادلی تصمیم دارند حقایقی را که سال‌های طولانی به خاک سپرده شده بود، افشا کنند.

علاوه بر هنکس و استریپ، الیسون بری، کری کن، دیوید کراس، بروس گرینوود، تریسی لتس، باب ادنکیرک، سارا پلسون، جسی پلمونس، مایکل استلبرگ، برادلی وایتفورد، زک وودز و متئو ریس، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Post حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده لیز هانا و جاش سینگر بوده است. اسپیلبرگ و هنکس پیش از این در چهار فیلم که شامل فیلم‌هایی چون نجات سرباز رایان (Saving Private Ryan)، اگه می‌تونی منو بگیر (Catch Me if You Can)، ترمینال (The Terminal) و پل جاسوس‌ها (Bridge of Spies) می‌شود، همکاری کرده بودند. همچنین استریپ و اسپیلبرگ پیش از این در فیلم A.I. Artificial Intelligence (ای.آی. هوش مصنوعی) همکاری کرده‌اند که استریپ صداپیشگی شخصیت The Blue Fairy را بر عهده داشت.

اکران محدود فیلم The Post برای حضور در رقابت اسکار سال ۲۰۱۸، از تاریخ ۲۲ دسامبر امسال (۱ دی) آغاز خواهد شد. در ادامه، اکران رسمی و گسترده این فیلم از تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۲ دی امسال) آغاز می‌شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده