نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

بسته الحاقی Roman Centurion Pack بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد

کمپانی یوبیسافت بسته الحاقی Roman Centurion Pack بازی Assassin’s Creed Origins را به همراه تریلر جدیدی از این بسته منتشر کرد.

بازی Assassin’s Creed Origins پس از مدت‌ها انتظار نهایتا در تاریخ ۵ آبان‌ماه منتشر شد و هم توانست نظر منتقدین را به خود جلب کند و هم با استقبال خوب گیمر‌ها روبه‌رو شد. حال و مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت بسته الحاقی جدیدی را با نام Roman Centurion Pack برای بازی Assassin’s Creed Origins منتشر ساخت و با انتشار یک تریلر جدید به معرفی آن پرداخت.

بازیکنان در این بسته الحاقی شاهد یک لباس رومی برای شخصیت بایک خواهند بود که با استفاده از پوست شیر طراحی شده است و از دیگر اقلام این بسته الحاقی می‌توان به دو سلاح، یک سپر و یک اسب جدید اشاره کرد. دارندگان سیزن پس بازی Assassin’s Creed Origins می‌توانند بدون پرداخت پول اضافی به دانلود و تجربه‌ی این بسته الحاقی اقدام کنند و در غیر این صورت می‌توان با پرداخت ۶.۹۹ دلار آن را تهیه کرد.

Assassin’s Creed Origins

بازی Assassin’s Creed Origins هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره‌ی ۷ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از بررسی بازی به شرح زیر است:

یوبیسافت مونترال هرچند سعی کرده با اضافه کردن رگه‌هایی از نقش‌آفرینی و پیاده کردن سیستم مبارزات جدید، گیم‌پلی متفاوتی را در اختیار بازیکنان بگذارد، اما وجود مشکلاتی در فیزیک و باگ‌های عجیب باعث شده تا ضربه‌ای جدی به تجربه بازیکن وارد شود. Assassin's Creed: Origins همچنان می‌تواند یک طرفدار این مجموعه را با داستانی زیبا و موسیقی جذاب سرگرم کند، اما باید گفت روند بازی بعد از مدتی تکراری می‌شود و از نظر گرافیکی نیز پیشرفت چندانی را شاهد نیستیم.

تریلر مربوط به معرفی بسته الحاقی Roman Centurion Pack بازی Assassin’s Creed Origins را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده