نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

محتوای بازی Star Wars Battlefront 2 با محوریت فیلم Last Jedi رونمایی شد

الکترونیک آرتز از محتویات بازی Star Wars Battlefront 2 با محوریت فیلم Last Jedi رونمایی کرد که مربوط به بخش تک نفره و چندنفره هستند.

از میان تغییرات فراوانی که الکترونیک آرتز در بازی Star Wars Battlefront 2 در مقایسه با بازی Star Wars Battlefront ایجاد کرده است، یکی از مهم‌ترین آن‌ها به وجود تمامی دوره‌های فیلم‌های جنگ ستارگان در این بازی باز می‌گردد. این روند پس از انتشار بازی و تا ماه آینده هم ادامه خواهد داشت؛ چرا که یک آپدیت رایگان پس از عرضه بازی منتشر خواهد شد که محتوای مربوط به فیلم Last Jedi را به این بازی جنگ ستارگان اضافه می‌کند. پیش از این شاهد انتشار جزئیاتی در این رابطه بودیم، اما امروز در جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز و دایس اطلاعات بیشتری را در مورد این محتوا که با نام «فصل آخرین جدای» (The Last Jedi Season) شناخته می‌شود به اشتراک گذاشتند.

بیشتر محتوای این «فصل» جدید متعلق به بخش چندنفره است. عرضه این محتوا از تاریخ پنجم دسامبر (۱۴ آذر) آغاز می‌شود که شما می‌توانید از میان دو جناح نظام جدید یا جمهوری جدید یکی را انتخاب کنید و ماموریت‌های ویژه متعلق به هر جناح را تا چند هفته آینده انجام دهید. انتخاب شما در این محتوا تاثیرگذار است؛ چون پاداشی که برای انجام این ماموریت‌ها دریافت می‌کنید مخصوص جناح انتخابی‌تان خواهد بود.

بازی Star Wars Battlefront 2

در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر)، شاهد در دسترس قرار گرفتن قهرمان‌ها و نقشه‌های جدید خواهیم بود. همانطور که قبلا هم مشخص شده بود، دو هیروی جدید فین و کاپیتان پلاسما هستند. نقشه‌های جدید هم The Planet Crait (برای حالت Galactic Assault) و D'Qar (برای حالت Starfighter Assault) هستند. همچنین در جریان ماه دسامبر (آذر-دی)، شما با ماموریت‌ها و چالش‌های جدید مواجه خواهید شد. تاریخ دقیق این موارد در تصاویر بالا مشخص شده است و البته می‌توانید فهرست کامل آن‌ها را از وب‌سایت الکترونیک آرتز هم مشاهده کنید.

می‌توان گفت قابل توجه‌ترین محتوای «فصل آخرین جدای» مربوط به یک ماموریت تک‌نفره است. اطلاعات فراوانی در مورد این ماموریت در دسترس نیست، اما گفته شده در این ماموریت شما کنترل ایدن ورسیو، شخصیت اصلی بازی را در اولین روزهای به قدرت رسیدن نظام جدید در دست خواهید گرفت. این ماموریت رستاخیز نام دارد و در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) منتشر می‌شود.

خود فیلم آخرین جدای هم به طور رسمی در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) در سینماها اکران خواهد شد، با این حال اولین اکران فیلم در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) صورت می‌گیرد. تمامی محتویات متعلق به فیلم Last Jedi بازی Star Wars Battlefront 2 مانند دیگر بسته‌های الحاقی این بازی رایگان خواهند بود. الکترونیک آرتز قصد داشت این موضوع را با افزودن سیستم پرداخت درون برنامه جبران کند که این سیستم در بتا بازی جنجال‌های فراوانی به راه انداخت و قرار است در نسخه نهایی بازی، تغییراتی در آن اعمال شود.

بازی Star Wars Battlefront 2 هم‌اکنون از طریق سرویس EA/Origin Access در کامپیوتر و ایکس باکس وان قابل بازی است. بازی در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) به طور رسمی برای دو پلتفرم مذکور و البته پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده