نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

سازنده بازی Call Of Duty: WWII قصد ساخت Advanced Warfare 2 را داشته است

اکتیویژن می‌گوید اسلج همر گیمز ابتدا قصد داشته بازی Advanced Warfare 2 را به جای بازی Call Of Duty: WW2 بسازد.

بازی Call Of Duty: WWII هفته گذشته منتشر شد و واکنش خوب منتقدان و عملکرد تجاری فوق العاده‌ای را به دنبال دارد. با وجود این، طبق جدیدترین اخبار بازی به نظر می‌رسد اوضاع می‌توانسته برای این بازی و سری Call of Duty بسیار متفاوت باشد. اریک هیرشبرگ، مدیرعامل اکتیویژن اخیرا گفته است که سازنده بازی Call Of Duty: WW2، یعنی اسلج همر گیمز ابتدا قصد داشته بازی Advanced Warfare 2 را بسازد. هیرشبرگ در مصاحبه با نیوزویک گفته است:

اسلج همر می‌خواست بازی Advanced Warfare 2 را بسازد.

مشخص نیست که اکتیویژن صراحتا اسلج همر را از ساخت ادامه بازی Advanced Warfare منع کرده یا خیر، اما هیرشبرگ گفته است که او همیشه از اینکه اسلج همر بتواند یک بازی جنگ جهانی دوم عالی بسازد، مطمئن بوده است:

می‌دانستیم که آن‌ها می‌توانند مورخان خوبی باشند و بازی را با اعتبار تاریخی دقیقی بسازند، توجه فوق العاده‌ای به آن داشته باشند و همچنین می‌دانستیم که آن‌ها می‌توانند مقیاس غیرقابل توصیف جنگ جهانی دوم را نمایش دهند.

هیرشبرگ قبلا گفته بود که پس از عرضه سه بازی Call of Duty واقع در زمان آینده، بازی Call Of Duty: WW2 یک بازی مناسب در زمانی مناسب است. وی همچنین گفته بود که بازی Infinite Warfare سال گذشته (که آخرین بازی از آن سه بازی واقع در آینده Call of Duty محسوب می‌شود)، یک بازی بی‌مورد در زمانی نادرست بود؛ چرا که عملکرد تجاری بازی در مقایسه با دیگر نسخه‌های مجموعه اصلا خوب نبود و واکنش مثبت بازیکنان را هم به دنبال نداشت.

به نظر می‌رسد بازگشت به جنگ جهانی دوم تصمیمی مناسب از سوی اکتیویژن بوده؛ چرا که فروش اولیه بازی Call of Duty: WWII دو برابر بازی Infinite Warfare بوده و واکنش منتقدان هم نسبت به آن مثبت بوده است.

بازی Call of Duty: WWII هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده