نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

کمپانی Amblin ساخت فیلم Bios با بازی تام هنکس را بر عهده گرفت

طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی Amblin Entertainment که متعلق به استیون اسپیلبرگ است، کار ساخت فیلم Bios با بازی تام هنکس را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی امبلین (Amblin Entertainment) که متعلق به استیون اسپیلبرگ است، اعلام کرد که حق ساخت فیلم بایوس (Bios) را دریافت کرده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، تام هنکس، بازیگر برنده جایزه اسکار قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند و کارگردانی این فیلم بر عهده میگل ساپوچنیک، کارگردان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Bios بر عهده کریگ لاک، نویسنده تازه‌کار سینما و آیور پاول، تهیه‌کننده فیلم Alien (بیگانه) و فیلم Blade Runner (بلید رانر)، است. فیلم Bios داستان شخصیتی به نام فینچ را روایت می‌کند که آخرین انسان روی کره زمین است و به‌زودی فوت خواهد کرد:

همانطور که فینچ باید با مرگ خود مواجه شود، او باید یک ربات برای مراقبت از سگ خود که تنها چیزی است که او واقعا در این دنیا دوست دارد، بسازد. فینچ باید ربات را آموزش دهد تا به اندازه کافی مانند یک انسان به‌نظر برسد تا بتواند از سگ او مراقبت کند. فینچ همچنین باید تلاش کند که سگ خود را متقاعد کند که این ربات را به‌عنوان سرپرست و دوست خود بپذیرد.

Game of Thrones Miguel Sapochnik

استودیو و کمپانی‌های مختلفی از جمله لجندری پیکچرز، برادران وارنر و استودیو 8 در تلاش بودند تا حق ساخت و انتشار فیلم Bios را دریافت کنند. با این حال، مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم قرار است از اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز شود. اسپیلبرگ به وب‌سایت هالیوود ریپورتر گفت:

فیلم Bios یک فیلم اورجینال با داستانی عاطفی و تکان‌دهنده است که هسته داستانی آن شباهت بسیاری به فیلم Amblin (امبلین) دارد. من فکر می‌کنم که هیچکس بهتر از تام هنکس نمی‌تواند این داستان را که در مورد انسان بودن است، درک و بازی کند.

tom hanks and steven spielberg

فیلم The Post (پست) آخرین همکاری مشترک اسپیلبرگ و هنکس است که قرار است اواخر سال جاری میلادی به روی پرده‌های سینما برود. فیلم Greyhound دیگر فیلمی است که هنکس قرار است در آن بازی کند که اتفاقات این فیلم در جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت. ساپوچنیک بیشتر برای کارگردانی قسمت Battle of the Bastards در سریال Game of Thrones شناخته شده که برای کارگردانی این قسمت موفق به دریافت جایزه امی شده است. او همچنین کارگردانی قسمت «بادهای زمستان» (The Winds of Winter) را نیز بر عهده داشته است.

فیلم Bios در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارد، اما انتظار می‌رود که این فیلم در اواخر سال ۲۰۱۹ یا در سال ۲۰۲۰ به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده