نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

جزییات نسخه ایکس باکس وان ایکس بازی Titanfall 2 اعلام شد

بازی Titanfall 2 با یک سری بهبود خاص روی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا خواهد شد که اخیرا جزییاتی از آن‌ها منتشر شده است. 

یکی از ۱۳۰ بازی‌ای که قرار است روی کنسول ایکس باکس وان ایکس با کیفیت بالاتر اجرا شوند، بازی Titanfall 2، ساخته استودیو ریسپاون است. البته تا به امروز جزییاتی از بهبود‌های این بازی روی کنسول میان‌نسلی مایکروسافت منتشر نشده بود، اما در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان اطلاعاتی در این مورد ارائه کرده‌اند. درو مک‌کوی، تهیه‌کننده ارشد بازی، اخیرا با انتشار پستی در سایت ایکس‌باکس وایر، نحوه بهره بردن تایتان فال 2 از قدرت بالای ایکس‌باکس وان ایکس را توضیح داده است. 

بر این اساس، بازی در کنسول جدید مایکروسافت، با رزولوشن 4K داینامیک اجرا خواهد شد؛ به این صورت که هدف بازی همواره اجرا در این رزولوشن خواهد بود، اما بسته به فشاری که به پردازنده در محیط‌های مختلف وارد می‌شود، رزولوشن بازی متغیر خواهد بود تا بازی بتواند همواره در نرخ فریمی ثابت اجرا شود. همچنین ریسپاون از ویژگی Dynamic superscaling که پیش از این در نسخه پی‌سی بازی استفاده شده بود، بهره خواهد برد تا بازی همواره از ۱۰۰ درصد توان پردازنده گرافیکی کنسول استفاده کند. مک‌کوی در ادامه صحبت‌هایش گفت:

Titanfall 2 روی ایکس‌باکس وان ایکس به‌وضوح شفاف‌تر و زیباتر خواهد بود و کاربران حین تجربه آن، متوجه جزییات ریز زیادی در دنیای بازی خواهند شد. همچنین بازی همواره در نرخ ثابت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و حتی در شلوغ‌ترین لحظه‌ها هم کاربران شاهد افت فریم بازی نخواهند بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده