// دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۶

تریلر جدید بازی Detroit: Become Human در نمایشگاه Paris Games Week 2017

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در جریان نمایشگاه هفته بازی‌های پاریس، تریلر جدیدی از بازی Detroit: Become Human  منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی پیرامون کنفرانس خبری سونی در جریان نمایشگاه Paris Games Week 2017 تریلر جدیدی از بازی Detroit: Become Human منتشر کرد که صحنه‌های سینمایی از این بازی را در کنار گیم‌پلی آن به نمایش قرار می‌دهد.

تریلر منتشر شده مردی را نشان می‌دهد که گویا پدر دخترکی است که قصد دارد به کاراکتر این بازی یعنی Kara آسیب برساند. در حین ویدیو با سیستم گیم‌پلی این بازی که در سبک داستانی طراحی شده است، بیشتر آشنا می‌شویم که در آن کاربران با تصمیمات خود روند بازی را پیش‌ می‌برند. همینطور توانستیم نگاهی به گرافیک خیره‌کننده آن نیز بیاندازیم که در موتور بازی‌سازی جدیدی در حال توسعه است. همینطور تریلر منتشر شده قصد دارد که مشکلات دنیای واقعی همچون کودک آزاری و ضرب‌‌و‌شتم را به نمایش قرار دهد.

بازی Detroid: Become Human در استودیو کوانتیک دریم در حال توسعه است و وظیفه انتشار آن را نیز سونی بر عهده گرفته است. بازی داستان سه کاراکتر مختلف را رویات می‌کند که شامل کارا، کانر و مارکوس می‌شود. گفتنی است که کاراکتر‌های این بازی در واقع ربات‌هایی هستند که در جریان بازی کاربران با آنها بیشتر آشنا می‌شوند.

همچنین طبق اعلام سونی، بازی Detroid: Become Human برای عرضه در بهار سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی شده است و به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Detroit: Become Human را تماشا و از سایت آپارات آن را دانلود کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده