نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

بازی Hell Let Loose وارد کیک استارتر شد

بازی Hell Let Loose یک بازی جنگ جهانی دوم عظیم و بلندپروازانه است که برای جمع‌آوری بودجه خود وارد کیک استارتر شد.

بازی Hell Let Loose یک بازی جنگ جهانی دوم با ایده‌های بلندپروازانه است که قول نبردهای چندنفره میان ۱۰۰ بازیکن و وجود یک لایه استراتژیک از مدیریت منابع در گیم‌پلیش را به بازیکنان داده است.

این بازی تیراندازی اواسط سال گذشته رونمایی شد، اما اطلاعات چندانی از آن به بیرون درز پیدا نکرد؛ تا اینکه در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو بلک مَتِر (Black Matter) یک کمپین کمک‌های مردمی در کیک استارتر به راه انداخته و امیدوار است که بتواند مبلغ کم ۱۰۶ هزار دلار را برای ساخت بازی جمع آوری کند.

جدا از اینکه با یک بازی جنگ جهانی دوم با محوریت تیراندازی طرف هستیم که امکان راندن وسایل نقلیه و مبارزه در نقشه‌های بزرگ در آن وجود دارد، بازی Hell Let Loose از رویکرد متفاوتی برای ماندگاری سناریوهای مبارزه خود استفاده می‌کند که تقریبا مشابه با بازی‌های MMO است. خط مقدم به طور مداوم در حال تغییر است و استودیو بلک متر آن را «گیم‌پلی متمرکز بر جوخه» می‌خواند.

مساحت یک نقشه معمولی در بازی حدود ۴ کیلومتر مربع است. دو تیم ۵۰ نفری از بازیکنان برای تصرف مناطق مختلف با یکدیگر مبارزه خواهند کرد تا با تصرف هر یک از آن‌ها یکی از سه نوع منابع موجود در بازی، در اختیارشان قرار گیرد. لایه استراتژیک بازی جایی خود را نشان می‌دهد که بایستی در میانه نبرد، بین دفاع و حمله هر یک از این مناطق تصمیم‌گیری کنید. در توضیحات رسمی بازی آمده است:

آیا برای تصرف انبار سوخت دشمن تلاش می‌کنید تا امکان تقویت سریع خودروهایشان را از آن‌ها بگیرید؟ یا از انبار مهمات خودتان دفاع می‌کنید تا بتوانید از توپ‌های نیروهای دریایی استفاده کنید؟

در بازی ۱۳ نقش نظامی مختلف وجود دارد که می‌توانید یکی را از میانشان انتخاب کنید. این نقش‌ها در سه دسته نیروی زمینی، نیروی شناسایی و نیروی زرهی تقسیم شده‌اند. برای آشنایی بیشتر با بازی، بلک متر یک تریلر گیم‌پلی ۹ دقیقه‌ای از بازی منتشر کرده که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

در این تریلر شاهد تاکید فراوان بازی روی ارتباط با دیگر بازیکنان و حرکات تاکتیکی بودیم. در ضمن بازی از نظر گرافیکی هم بسیار زیبا به نظر می‌رسد. می‌توانید کمپین کیک استارتر بازی را از اینجا مشاهده کنید. در هنگام نوشتن این مطلب، مبلغ ۱۱۵ هزار و ۱۶۱ دلار استرالیا (بیش از ۹۰ هزار دلار آمریکا) برای بازی جمع‌آوری شده و با توجه به مهلت ۲۶ روزه برای جمع‌آوری مبلغ مدنظرش، به احتمال فراوان کمپین بازی با موفقیت خاتمه خواهد یافت.

بازی Hell Let Loose با آنریل انجین 4 ساخته می‌شود و در صورت موفقیت کمپین، آلفای محدود بازی در سه‌ماهه اول ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد و بازی در سه‌ماهه دوم وارد فاز Early Access می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده