// سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

تعداد کاربران بازی Plague Inc از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرد

استودیو Ndemic Creations اعلام کرد که تعداد کاربران بازی Plague Inc از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرده است.

مدت زمان زیادی است که استودیو اندمیک کریشنز (Ndemic Creations) ساخته ویروس-محور خود یعنی بازی Plague Inc را برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر کرده است. حال در میان جدیدترین اخبار بازی سازندگان اعلام کردند که تعداد کاربران این بازی از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرده است.

به نقل از استودیو اندمیک، جمعیتی را که در حال پرداختن به بازی Plague Inc هستند می‌توان چهاردهمین و پرجمعیت‌ترین ایالت روی کره زمین محسوب کرد.

جیمز وان، خالق بازی Plague Inc با تشکر از کاربران در ادامه گفت:

از اینکه می‌بینم ۱.۳ درصد از جمعیت جهان را به بازی خودم اختصاص داده‌ام، بسیار خشنود هستم و از تمامی کاربران برای پشتیبانی تشکر می‌کنم.

بازی Plague Inc هم‌اکنون برای آیفون و اندروید نیز در دسترس است. نسخه بهبود یافته آن نیز که با نام بازی Plague Inc: Evolved منتشر شده است برای کاربران ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در دسترس است. این بازی حتی توانسته است خود را به بازی‌های رومیزی نیز برساند؛ طوری که هم‌اکنون با نام بازی Plague Inc: The Board Game در دسترس طرفداران بازی‌های رومیزی است. به نظر می‌رسد که نمی‌شود حدس زد که مقصد بعدی بازی مذکور کجا خواهد بود.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Plague Inc به گوشتان می‌خورد در ادامه می‌توانید تریلر آن را تماشا و خود را با روند استراتژی‌اش آشنا کنید. برای اطلاع از بازی رومیزی، نسخه بهبود یافته و نسخه موبایل بازی هم می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده