// شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

بازی رایگان War Thunder برای ایکس باکس وان تایید شد

استودیو Gaijin Entertainment اعلام کرد که بازی War Thunder برای ایکس‌باکس وان با پشتیبانی از ایکس‌باکس وان ایکس منتشر خواهد شد.

استودیو گایجین اینترتینمنت (Gaijin Entertainment) اخبار بازی خوشحال‌کننده‌ای را برای کاربران ایکس باکس وان منتشر کرد. گایجین اعلام کرد که بازی رایگان یا به اصطلاح Free to Play آنها، یعنی بازی War Thunder که توسط این استودیو توسعه یافته و منتشر شده است، به‌زودی برای کنسول‌های مایکروسافت عرضه خواهد شد.

سازندگان اطلاعات زیادی از نسخه ایکس‌باکس وان بازی مذکور منتشر نکردند، اما می‌دانیم که بازی War Thunder از ویژگی‌های کنسول قدرتمند مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان ایکس پشتیبانی خواهد کرد. نسخه پلی استیشن 4 پرو این بازی در رزولوشن 4K قابل بازی است و انتظار می‌رود که این بازی را بتوان با همین ویژگی‌ روی ایکس‌باکس وان ایکس تجربه کرد.

آنتون یودینتزو، مدیر عامل استودیو گایجین اینترتینمنت، ضمن اعلام این خبر گفت:

در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون کاربر از پلتفرم‌های مختلف در حال تجربه بازی War Thunder هستند و بی‌صبرانه منتظر کاربران ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس وان ایکس هستیم که به جنگ ما ملحق شوند.

در مردادماه گذشته، بازی مذکور میزبان محتویات زیادی شد که در آن شاهد اضافه شدن ناوشکن‌های جدید به نبرد‌های دریایی این بازی بودیم. محتوای یاد شده شامل رویداد‌ها و آیتم‌های جدید می‌شود که در این مطلب در زومجی می‌توانید از بخشی از آن‌ها باخبر شوید. در حال حاضر مشخص نشده است که آیا نسخه ایکس‌باکس وان این بازی شامل محتویات یاد شده خواهد شد یا خیر.

بازی War Thunder پس از گذشت سه سال از فاز آزمایشی (بتا) خود در تاریخ ۱ دی ماه ۹۵ (۲۱ دسامبر ۲۰۱۶) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پی سی، مک، لینوکس و دستگاه‌های اندرویدی منتشر شد.

برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم بازی مراجعه کنید یا اینکه از لینک پایین به فروشگاه پلی‌استور مراجعه کنید و بازی را به رایگان روی دستگاه اندروید خود دانلود کنید.

دانلود بازی War Thunder


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده