// جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

ویدیو جدید Assassin's Creed Origins کیفیت آن را روی ایکس باکس وان ایکس به نمایش می گذارد

در راستای عرضه بازی Assassin's Creed Origins، ویدیویی جدید از گیم‌پلی این بازی منتشر شده که گرافیک بازی روی ایکس‌باکس وان ایکس را به نمایش می‌گذارد.

در راستای شدن بازی Assassin's Creed Origins، سایت گیم‌اسپات ویدیویی از این بازی را منتشر کرده که در جریان آن شاهد گیم‌پلی و گرافیک آن روی ایکس‌باکس وان ایکس هستیم و کاربران می‌توانند قدرت نهایی گرافیکی این بازی را قوی‌ترین کنسول ساخته شده، مشاهده کنند.

باتوجه به اخبار بازی منتشر شده، در جریان این ویدیو شاهد شخصیت بایک هستیم که از هرم بزرگ جیزه بالا رفته و در ادامه، با سر خوردن از آن، پایین می‌آید و به واسطه یک شتر به جست و جو در دنیای بازی می‌پردازد. رزولوشن بازی Assassin's Creed Origins روی ایکس‌باکس وان ایکس برای اشخاصی که مانیتور یا تلویزیون 4K دارند، به صورت 4K واقعی رندر خواهد شد.

همچنین با توجه به گفته‌های کمپانی یوبی‌سافت، ناشر بازی Assassin's Creed Origins، جزئیاتی نظیر پوشش‌های گیاهی یا معماری‌های ساختمان‌ها با کیفیت بالایی به نمایش در می‌آیند و از طرفی نمایش سنگ‌ها و جزئیات آن‌ها در فواصل دور نیز به خوبی هرچه تمام‌تر کار شده است.

بازی Assassin's Creed Origins امروز به صورت جهانی منتشر شد و زومجی همانند سایت‌های معتبر دنیا نقد این بازی را دیروز منتشر کرد و به آن نمره ۷ داد. زومجی در توضیحات نقد خود در مورد این بازی می‌گوید:

یوبی‌سافت مونترال هرچند سعی کرده با اضافه کردن رگه‌هایی از نقش‌آفرینی و پیاده کردن سیستم مبارزات جدید، گیم‌پلی متفاوتی را در اختیار بازیکنان بگذارد، اما وجود مشکلاتی در فیزیک و باگ‌های عجیب باعث شده تا ضربه‌ای جدی به تجربه بازیکن وارد شود. Assassin's Creed: Origins همچنان می‌تواند یک طرفدار این مجموعه را با داستانی زیبا و موسیقی جذاب سرگرم کند، اما باید گفت روند بازی بعد از مدتی تکراری می‌شود و از نظر گرافیکی نیز پیشرفت چندانی را شاهد نیستیم.

در ادامه می‌توانید ویدیو گیم‌پلی بازی را در زومجی تماشا کنید.

برای دیدن ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده