نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

استیم از گیفت کارت های دیجیتالی رونمایی کرد

کمپانی ولو امروز از سیستم گیفت کارت دیجیتالی برای فروشگاه استیم رونمایی کرد.

در حالی که تنها یک هفته تا عید مقدسان و روز هالووین باقی مانده است، کمپانی ولو به مناسبت این عید از سیستم هدیه جدیدی برای فروشگاه استیم رونمایی کرده است. به لطف این سیستم جدید، از این پس می‌توان از گیفت کارت دیجیتالی برای هدیه دادن به دوستان استفاده کرد و به جای اینکه بازی موردعلاقه خودتان را به آن‌ها هدیه دهید، می‌توانید از گیفت کارت استفاده کنید تا آن‌ها محصول موردعلاقه خود را از استیم خریداری کنند.

با استفاده از گیفت کارت دیجیتال استیم از این پس می‌توانید به‌راحتی استیم والت به دوستان خود ارسال کنید. آن‌ها می‌توانند از این منبع مالی برای خرید هر چیزی که بخواهند در استیم استفاده کنند؛ درست بر خلاف سرویس گیفت دیجیتالی کنونی استیم که هدیه را خودتان بایستی انتخاب کنید. اساسا کارکرد این سیستم مشابه با گیفت کارت‌های فیزیکی استیم است و به گیرنده هدیه امکان خرید هر چیزی را که بخواهد می‌دهد.

گیفیت کارت دیجیتالی استیم

تنها شرط اصلی برای ارسال این گیفت کارت‌ها این است که شخصی که شما قصد دارید گیفت کارت را به او ارسال کنید، بایستی حداقل سه روز در فهرست دوستان شما در استیم وجود داشته باشد. شما نمی‌توانید از منابع کنونی استیم والت خود برای کارت هدیه استفاده کنید، اما امکان ارسال پول به دوستانتان در کشورهای دیگر وجود دارد (استیم به طور خودکار پول را به واحد کشور آن‌ها تبدیل می‌کند).

کاربران استیم می‌توانند برای خرید گیفت کارت دیجیتالی استیم به‌سادگی وارد حساب کاربری خود شوند و سپس مبلغ و دوست موردنظر خود را انتخاب و هدیه را ارسال کنند. شما همچنین می‌توانید یک پیام شخصی هم به هدیه خود ضمیمه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده