// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار بازی Harvest Moon: Light of Hope مشخص شد

استودیو Natsume تاریخ انتشار بازی Harvest Moon: Light of Hope را برای پی‌ سی، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ مشخص کرد.

اردیبهشت گذشته، در جریان اخبار بازی خواندیم که استودیو ناتسومه (Natsume) بازی Harvest Moon: Light of Hope را با سبک‌ و سیاق بازی‌های کنسول SNES معرفی کرد. حال سازندگان تاریخ انتشار آن را برای کامپیوتر و کنسول‌ها مشخص کردند. بازی مذرکور در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۴ نوامبر) از طریق استیم برای کامپیوتر و در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

با توجه به مخاطبان این مجموعه، برای اولین بار است که شاهد عرضه بازی‌ای از مجموعه مزرعه‌داری Harvest Moon روی پی سی هستیم.

بازی Harvest Moon: Light of Hopes کاربران را در شهری کوچک رها می‌کند که به تازگی پس از یک طوفان در دوردست‌ها رها شده است. وظیفه شما این است که به شهروندان کمک کنید تا شهر را دوباره بازسازی کنید و به ساخت فانوس دریایی بپردازید. در حین بازی کاربران می‌توانند محصولات خود را پرورش دهند و با جمع‌آوری و برداشت آنها به دامپروری نیز بپردازند. ساخت آیتم‌ها، تشکیل خانواده و دوست‌های جدید از دیگر محتویات این بازی به شما می‌رود.

هیرو مایکاوا، رییس و مدیر عامل استودیو ناتسومه در مورد پروژه جدید خود گفت:

با تلاش سخت تیم توسعه‌دهنده ما، خوشنود هستیم که نسخه پی سی بازی Harvest Moon: Light of Hope زودتر به مراحل آخر توسعه خود نزدیک می‌شود و کاربران پی سی این قابلیت را دارند که زودتر به تجربه این بازی بپردازند. از این امر که می‌توانیم پس از ۲۰ سال افتخارات بازی Harvest Moon، نسخه‌های جدیدی از این بازی را توسعه دهیم، خوشحال هستیم. حال پس از درخواست مکرر کاربران پی سی بلاخره می‌توانیم این بازی را برای مخاطبان جدید به ارمغان بیاوریم.

بازی Harvest moon: Light of Hope ویژگی‌ جدیدی در خود جای داده است که به کاربران اجازه می‌دهد به بازسازی آیتم‌ها بپردازند که در آن سو به آنها اجازه می‌دهد که به مغازه‌ها، کاراکتر‌ها، ابزار و زمین‌های کشاورزی دست پیدا کنند.

در ادامه می‌توانید تصاویر جدید این بازی را مشاهده کنید و برای اطلاع بیشتر از آن به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

Harvest Moon: Light of Hope

Harvest Moon: Light of Hope

Harvest Moon: Light of Hope


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده