نویسنده: محسن حقانی
// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰

بازی موبایل Animal Crossing: Pocket Camp برای اندروید و آیفون منتشر می‌شود

کمپانی نینتندو اعلام کرد نسخه جدیدی از سری بازی Animal Crossing با پسوند Pocket Camp در ماه نوامبر برای موبایل منتشر خواهد شد.

همانطور که قول آن داده شده بود، در جریان رویداد نینتندو دایرکت در مورد بازی Animal Crossing، کمپانی نینتندو از صحبت در مورد هر کنسول یا بازی دیگری جز Animal Crossing جدید برای موبایل اجتناب کرد. بازی اندروید و بازی آيفون Animal Crossing: Pocket Camp در تاریخ نامشخصی از اواخر ماه نوامبر (آبان-آذر) برای پلتفرم‌های موبایل منتشر خواهد شد. نینتندو رویداد مربوط به بازی Animal Crossing: Pocket Camp را با ارائه‌ی تعدادی تصاویر و اطلاعات کلی از بازی دنبال کرد.

طراحی بازی، صدا و گیم‌پلی در Animal Crossing: Pocket Camp برای هر شخص که نسخه‌های کامل این مجموعه را تجربه کرده باشد کاملا آشنا خواهد بود. همچنین مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و مکانیک‌های سری Animal Crossing در این نسخه باز خواهند گشت. علاوه بر قابلیت شخصی‌سازی کاراکتر بازی و محل زندگی وی (خودرو RV تفریحی)، شما همچنین می‌توانید چیدمان وسایل و آیتم‌های مختلف در اطراف محل زندگی خود (اردوگاه) را تغییر دهید. در بازی Animal Crossing: Pocket Camp همچنین تغییرات همزمان (Real-Time) شب و روز وجود دارد و شما می‌توانید از فروشگاه‌های دایر در محیط بازی لباس و اسباب جدید را برای تغییر فضای شخصی خود خریداری کنید. لازم به ذکر است که Pocket Camp نسخه‌ای از Animal Crossing نخواهد بود، اگر به شما اجازه ندهد عمیقا در قرض و وام فرو روید. به جای شخصیت تام نوک (کسی که فروشگاه دهکده را اداره می‌کند)، Pocket Camp از کمپانی OK Motors استفاده می‌کند؛ جایی که شما می‌توانید ابزاری اساسی برای ارتقا و شخصی‌سازی محل زندگی (ماشین RV) خود خریداری کنید.

Animal Crossing: Pocket Camp در کنار موارد آشنا، شامل تغییرات نیز می‌شود. تکمیل کردن درخواست‌های بازدیدکنندگان برای شما مواد و متریال‌های ترکیبی متفاوتی را مهیا خواهد کرد. به جای اینکه تنها آیتم‌های جدید را خریداری کنید، می‌توانید با به‌دست آوردن متریال‌های ترکیبی گوناگون و دادن آنها به کاراکتر سایرس، آیتم‌های زیبای بسیاری را به‌دست آورید. یکی دیگر از تغییرات در Animal Crossing به سطوح مربوط به دوستی برای دیدار با حیوانات مربوط می‌شود. شما می‌توانید سطح مربوط به آن را با مهیا کردن آیتم‌های مورد علاقه و برآوردن درخواست‌های دوستان خود، افزایش دهید. اگر سطح مربوط به دوستی را افزایش دهید یا اردوگاه خود را با آیتم‌های مورد علاقه حیوانات تزئین کنید، آنها احتمالا برای بازدید از کمپ شما مبالغی را پرداخت خواهند کرد؛ موردی که مربوط به واحد پول مرسوم درون بازی‌های موبایل می‌شود. Pocket Camp همچنین بلیط‌های برگ را معرفی می‌کند که شما می‌توانید این بلیط‌ها را از طریق روند بازی به‌دست آورید یا به واسطه‌ی خرید به وسیله‌ی بخش‌های درون برنامه‌ای با پول واقعی، آنها را تهیه کنید. این آیتم‌ها می‌توانند در جهت کاهش زمان مربوط به ترکیب موارد مختلف، به‌دست آوردن راحت‌تر آیتم‌های گوناگون و همچنین طراحی منحصربه‌فرد محیط خارجی محل زندگی مورد استفاده قرار گیرند.

شما همچنین می‌توانید با استفاده از شناسه (ID) واقعی مربوط به دوستان خود، با آنها بازی کنید و کمپ یا آیتم‌های گوناگون را با یکدیگر مبادله و معامله کنید. دیگر بازیکن‌ها نیز به‌صورت تصادفی و بارها از اردوگاه شما دیدن خواهند کرد. هربار که شخصی از مقر شما دیدن کند، می‌توانید ناقوس را برای آیتم‌های ذخیره‌شده در باکس فروشگاه به صدا درآورید.

Animal Crossing: Pocket Camp برای اندروید و iOS به‌صورت رایگان منتشر خواهد شد. بروزرسانی‌های مرسوم نیز پس از انتشار، برای بازی منتشر خواهند شد؛ آپدیت‌هایی نظیر کریسمس، تعطیلات و غیره با محتویات مخصوص. طبق گفته‌ی نینتندو، بازی Animal Crossing: Pocket Camp در نهایت رویدادهای فصلی را در کنار  ارائه‌ی زمانی محدود از وسایل و آیتم‌های گوناگون از طریق بروزرسانی‌ها به‌منظور حفظ تجربه‌ی تازه و سورپرایز کننده از بازی ادامه خواهد داد.

برای دانلود تریلر از طریق سایت آپارات اقدام کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده