نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

بازی موبایل Florence در سال 2018 برای آیفون منتشر خواهد شد

بازی Florence، جدیدترین ساخته طراح بازی Monument Valley، در سال ۲۰۱۸ برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS منتشر خواهد شد.

طی سال‌های اخیر، بازی‌های موبایل به دلیل استفاده از ایده‌هایی چون ساخت بازی‌های رایگان و بازی‌های دارای پرداخت درون برنامه‌ای به شهرت زیادی رسیده‌اند. همچنین پلتفرم موبایل بازی‌های چشم‌نواز و تجربه‌های تعاملی لذت‌بخشی را برای کاربران فراهم می‌کند. یکی از این بازی‌ها جدیدترین ساخته استودیو Mountains، یعنی بازی Florence است.

ناشر بازی یعنی کمپانی آناپورنا (Annapurna Interactive)، بازی آیفون Florence را به‌عنوان «یک داستان تعاملی درباره عشق و زندگی» معرفی کرده است. وظیفه‌ی توسعه این بازی بر عهده استودیو Mountains خواهد بود. استودیو مانتنز یک استودیوی مستقل تحت رهبری طراح ارشد بازی Monument Valley، یعنی آقای کن وونگ است.

بازی Florence در سال ۲۰۱۸ برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS منتشر خواهد شد. این بازی روایتگر زندگی یک دختر نوجوان به نام فلورنس خواهد بود و به طور دقیق‌تر بازی، روایتگر کشمکش‌های قلبی و شکست عاطفی یک دختر جوان در اولین تجربه‌ی او از عشق است. با توجه به اشارات این استودیو به الهام‌گیری از فیلم‌هایی چون Eternal Sunshine of the Spotless Mind و فیلم پانصد روز تابستان و همچنین تجربه‌ی استودیو در زمینه‌ی ساخت رمان‌های گرافیکی می‌توان دریافت که داستان بازی به دو قسمت خوب و بد یک رابطه‌ی عاشقانه خواهد پرداخت.

بازی Florence در سال آینده‌ی میلادی برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده