نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

مایکل بی تهیه کنندگی فیلم لایو اکشن Dora the Explorer را بر عهده گرفت

کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام کرد که مایکل بی به عنوان تهیه کننده در فیلم لایو اکشن دورا، دختر جهانگرد (Dora the Explorer) حضور خواهد داشت.

کمپانی پارامونت پیکچرز در حال ساخت فیلمی لایو اکشن براساس سریال Dora the Explorer است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور یکی از تهیه کنندگان برجسته هالیوود در این فیلم تایید شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، مایکل بی به عنوان تهیه کننده در فیلم Dora the Explorer حضور خواهد داشت و به ساخت این فیلم کمک خواهد کرد. علاوه بر بی که بیشتر برای کارگردانی پنج قسمت از مجموعه فیلم‌های تبدیل شوندگان (Transformers) شناخته شده است، اندرو فرم و برد فولر از کمپانی پلاتینیوم دونز نیز به عنوان تهیه کنندگان در این فیلم حضور خواهند داشت.

michael bay

کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Dora بر عهده نیکلاس استولر، نویسنده فیلم‌ The Muppets (ماپت‌ها) و کارگردان فیلم Neighbors (همسایه‌ها) خواهد بود. انتظار می‌رود که داستان فیلم The Dora در مسیر متفاوتی نسبت به داستان سریال انیمیشنی آن روایت شود. این سریال تلویزیونی داستان دختری نوجوانی به‌نام دورا را روایت می‌کند که به شهری که در آن پسر عموی او، دیگو زندگی می‌کند نقل مکان کرده است و از این شهر ماجراجویی‌های دورا آغاز می‌شود. پخش سریال Dora the Explorer از سال ۲۰۰۰ آغاز و پس از ساخت و انتشار ۸ فصل و ۱۷۲ قسمت، شبکه نیکلودئون پخش این سریال را در سال ۲۰۱۴ به اتمام رساند. در این سریال شاهد یک میمون انسان‌نما به‌نام بوتس و روباهی نقاب‌دار و انسان‌نما به‌نام سوآیپر نیز بودیم که انتظار می‌رود که این دو شخصیت نیز در فیلم The Dora نیز حضور داشته باشند.

همچنین دورا دارای یک کوله‌پشتی سخنگو است که به او کمک می‌کند. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و شخصیت‌های فیلم The Dora در دسترس نیست. همچنین هنوز بازیگر نقش دورا نیز در این فیلم انتخاب و معرفی نشده است. پارامونت همچنین اعلام کرده که فیلم The Dora در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد، اما هنوز تاریخ دقیق اکران این فیلم اعلام نشده است. همچنین تاکنون کارگردانی نیز برای فیلم The Dora انتخاب و معرفی نشده است. در سال ۲۰۱۲، کمپانی CollegeHumor یک تریلر از نسخه ساختگی فیلم Dora the Explorer را منتشر کرد که در این تریلر آریل وینتر، بازیگر سریال Modern family (خانواده امروزی) نقش دورا را بر عهده داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده