نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

احتمال ساخت کراس اوری بین Pacific Rim ،Godzilla و King Kong وجود دارد

کارگردان فیلم Pacific Rim: Uprising به‌تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که احتمال ساخت کراس اوری بین دنیای این فیلم با گودزیلا و کینگ کونگ وجود دارد.

استیون اس. دنایت کارگردان فیلم مورد انتظار Pacific Rim: Uprising (حاشیه اقیانوس آرام: طغیان) به‌تازگی در طی مصاحبه‌ای درباره کراس اوری بین این مجموعه، با سری گودزیلا و کونگ صحبت کرد. او در طی این مصاحبه اعلام کرد که موضوع دیگر از حد یک ایده گذشته و صحبت‌ها و مذاکرات خیلی زیادی حول محور عملی شدن ایده ساخت این کراس اور مطرح شده است و احتمال اینکه این اتفاق رخ دهد بسیار زیاد است.

قسمت قبلی مجموعه فیلم Pacific Rim به محض اکران با انتقادات شدیدی روبه‌رو شد و از نظر فروش و آمار باکس آفیس هم عملکرد نسبتا متوسطی داشت اما با این حال ساخته دنباله آن متوقف نشده و قرار است قسمت بعدی این مجموعه با نام حاشیه اقیانوس آرام: طغیان تولید شده و سال آینده به روی پرده سینماها برود. همانطور که می‌دانید، کارگردان و نویسنده سابق سریال Daredevil (دردویل) یعنی استیون اس. دنایت قرار است کارگردانی و هدایت فیلم Pacific Rim: Uprising را برعهده داشته باشد. داستان فیلم حاشیه اقیانوس آرام: طغیان قرار است حول محور پسر شخصیتی بچرخد که در قسمت اول توسط ادریس البا ایفا شده بود و در این قسمت، نقش پسر او را قرار است جان بویگا بازیگر فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) بازی کند.

یکی از بزرگ‌ترین موضوعاتی که از زمان اکران فیلم حاشیه اقیانوس آرام به وجود آمده و طرفداران و بینندگان تا حد زیادی درباره این موضوع خیال‌پردازی و داستان‌سرایی می‌کنند، این است که ربات‌های غول پیکری که با نام یگر در این اثر وجود داشتند به جنگ با شخصیت‌های محبوب دیگری مانند گودزیلا یا کینگ کونگ برود. خب، به نظر می‌رسد که این ایده‌ها کم کم در حال به وقوع پیوستن هستند و طبق حرف‌هایی که اس. دنایت زده است، مذاکرات خیلی زیادی در این رابطه در حال انجام است.

استیون اس. دنایت اخیرا در گفتگویی کوتاه درباره ساخت کراس اوری بین Pacific Rim، Godzilla و Kong صحبت کرده و به گفته او احتمال به وقوع پیوستن آن خیلی زیاد است. او می‌گوید:

من نمی‌گویم که حتما این اتفاق خواهد افتاد و ما در آینده‌ای نزدیک شاهد اکران چنین فیلمی خواهیم بود بلکه در واقع می‌گویم که مذاکرات خیلی زیادی در رابطه با ساخت این کراس اور مطرح است و احتمال به وقوع پیوستن آن خیلی زیاد است. به نظر من خیلی فوق‌العاده می شود که ما دنیای Pacific Rim را به دنیای هیولاها ببریم و من فکر می‌کنم که ترکیب کردن این دو دنیای مختلف گام خیلی جذاب و خوبی است و قطعا فیلم موفقی هم خواهد شد. برنامه‌ی کلی که ما بعد از اکران قسمت سوم در نظر گرفتیم ممکن است همین باشد اما فعلا تمامی این حرف‌ها فقط در حد یک احتمال است و قطعی نیست. در حال حاضر این حرف‌ها فقط یک سری فرضیه است و هنوز به طور قطعی نتیجه مذاکرات آن اعلام نشده. اما به عنوان یک نفر که طرفدار این دو دنیا است، به شدت دوست دارم شاهد به وقوع پیوست آن باشم.

به جز گفته‌های استیون اس. دنایت هنوز هیچ اطلاعات و جزئیات دیگری منتشر نشده تا ما بتوانیم به صورت قطعی بگوییم که این اتفاق حتما خواهد افتاد اما با این حال، اگر یک روزی هم این فیلم ساخته شود، می‌توان گفت که اتفاق فوق‌العاده جالبی است و حتما طوفان شدیدی در باکس آفیس به پا خواهد کرد. همچنین شاید این توانایی را هم داشته باشد تا تمامی رقیبان خود را از میان بردارد. 
 Kong: Skull Island

فیلم Kong: Skull Island به کارگردانی جردن وت رابرتز، در اسفند سال گذشته به روی پرده رفت. بودجه ساخت آن ۱۸۵ میلیون دلار اعلام شده است و فیلم تاکنون موفق شده ۱۶۷ میلیون دلار در آمریکا و بیش از ۵۶۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. این فیلم بخشی از دنیای سینمایی هیولایی مشترک برادران وارنر و لجندری پیکچرز با نام MonsterVerse بوده است که با اکران فیلم Godzilla (گودزیلا) در سال ۲۰۱۴ آغاز شد. تام هیدلستون، بری لارسن، ساموئل ال جکسون، جان گودمن، جان اورتیز، توبی کبل، جینگ تیان، جیسون میچل، توماس من، شیا ویگهام، کوری هاوکینز و جان رایل از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kong: Skull Island حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Pacific Rim: Uprising

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Pacific Rim: Uprising نیز بر عهده امیلی کارمایکل، استیون دنایت، تی.اس. نولین و کیرا اسنایدر بوده است. فیلم Pacific Rim: Uprising قرار است در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود. جان بویگا، کیلی اسپنی، جینگ تیان، اسکات ایستوود، لیلی جی، وسلی وانگ، لن ینگینگ، کیان یونگچن، رینکو کیکوچی، چارلی دی، بورن گورمن، ایوانا ساکنو، کاران برار، ماکنیو آراتا، شرلی رودریگز، ژانگ جین، لیوی میدن، آدریا آرجونا، راحات آدامز، چن زیتونگ و جو جو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pacific Rim: Uprising حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Godzilla

ملی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. علاوه بر کارگردانی، دووگرتی به همراه زک شیلدز کار نوشتن فیلمنامه فیلم King of the Monsters را نیز بر عهده دارد. علاوه بر کارگردانی، مایکل دووگرتی به همراه زک شیلدز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla: King of The Monsters را نیز بر عهده داشته است.

در این میان یادآوری می‌کنیم که:

  • فیلم Pacific Rim: Uprising برای اکران در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده است.
  • فیلم Godzilla: King of the Monsters برای اکران در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده