نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

سازنده بازی Observer به ساخت بازی‌ های ترسناک ادامه خواهد داد

استودیو بلوبر تیم سازنده بازی‌های چون Observer و Layers of Fear، فعالیت خود را تنها به ساخت بازی‌های ترسناک و روان‌شناختی محدود می‌کند.

استودیو لهستانی بلوبر تیم (Bloober Team) را همه به خاطر ساخت بازی‌های موفق ترسناکی مانند بازی Observer و نیز بازی Layers of Fear می‌شناسیم. حالا طبق آخرین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد این استودیو پس از موفقیت به‌دست آمده از دو بازی اخیر خود، تصمیم گرفته به ساخت بازی‌های ترسناک و روان‌شناختی ادامه دهد.

هر دو بازی آخر این کمپانی یعنی بازی Observer و نیز بازی Layers of the Fear، نه‌تنها موفقیت بسیاری را برای استودیو بلوبر تیم به همراه داشتند و نام این استودیو را بر سر زبان‌ها انداختند، بلکه هر دوی این‌بازی‌ها نیز در سبک ترسناک و روان‌شناختی ساخته شده بودند. بازی ترسناک Layers of Fear در قرن نوزدهم میلادی و در یک عمارت ویکتوریایی جریان داشت؛ حال آن‌که بازی Observer با حال و هوای ترسناک روان‌شناختیش، در آینده‌ای سایبرپانکی جریان داشت. شما می‌توانید بررسی بازی Observer را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید.

Bloober Team

در همین راستا، وب‌سایت دوال شاکرز در مصاحبه‌ای با اعضای استودیو بلوبر تیم، سوالاتی پیرامون سبک بازی‌های بعدی آن‌ها مطرح کرده و پرسیده آیا تصمیم دارند در آینده سبک‌های دیگر را نیز تجربه کنند. پاسخ این استودیو به شرح زیر است:

این هنر ماست و کاری است که در آن تخصص داریم و قصد داریم در آینده نیز به بهترین استودیو سازنده بازی‌های ترسناک و روان‌شناختی تبدیل شویم. خوشبختانه بازی‌هایی که تا به حال منتشر کردیم، ثابت می‌کنند که در زمینه فعلیِ کارمان خوب ظاهر شده‌ایم.

باتوجه به صحبت‌های بالا، به نظر می‌رسد بازهم در آینده باید شاهد ارائه بازی ترسناک دیگری از این استودیو باشیم. هرچند در عین حال باید تا زمان عرضه این بازی صبر کنیم و ببینیم که آیا استودیو بلوبر تیم می‌تواند نام خود را به عنوان بهترین سازنده بازی‌های سبک ترسناک- روان‌شناختی اثبات کند یا خیر. 

بازی ترسناک Observer که در آگوست (مردادماه) سال جاری منتشر شد، در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نیز پی‌ سی در دسترس است. هم‌چنین بازی Layers of Fear، محصول سال ۲۰۱۶ میلادی نیز برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی، مک و لینوکس منتشر شده است. آن‌طور که به‌تازگی در اخبار به گوش رسیده، نسخه نینتندو سوییچ این بازی نیز به زودی روانه بازار خواهد شد


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده