نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

جدیدترین وضعیت پینگ بازی های آنلاین در اینستاگرام وزیر ارتباطات

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اخیرا اطلاعات جدیدی از بهبود وضعیت پینگ بازی‌های آنلاین مثل Battlefield و DOTA 2 ارائه کرده است. 

یکی از اقداماتی که محمد جواد آذری جهرمی پس از انتخاب به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام داده، تلاش برای بهبود پینگ بازی‌های آنلاین پرطرفدار بوده است. در این راستا ابتدا توافقاتی با ولو و رایت گیمز صورت گرفت تا شاهد پینگ بهتری در بازی‌های DOTA 2 و League of Legends باشیم و پس از آن هم وزیر ارتباطات از مذاکره با شرکت‌های بازی‌سازی بزرگ خبر داد تا احتمالا شاهد انتقال سرور این بازی‌ها به ایران باشیم. همچنین پیرو توافق با شرکت بلیزارد، شاهد بهبود پینگ بازی‌های این کمپانی از جمله Overwatch نیز بودیم. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، وزیر ارتباطات پست جدیدی در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده که پینگ بازی‌های بزرگی چون GTA V، سری Battlefield، Rocket League، PlayerUnknown's Battleground و چند بازی دیگر را در سه مقطع نشان داده و خبر از بهبود پینگ این بازی‌ها می‌دهد. در ادامه می‌توانید تصویر مذکور و متن مرتبط با آن را مشاهده کنید:

پینگ بازی های آنلاین وزیر ارتباطات

آخرین وضعیت بهبود شرایط وضعیت بازیهای آنلاین در یک ماه اخیر به صورت فوق است. میزان پینگ در سه مقطع زمانی اندازه گیری شده و میزان بهبود مشخص است. مذاکرات با شرکت‌های تولید کننده برای استقرار سرورها در ایران در جریان است و نتایج متعاقبا اعلام خواهد شد. 

ممکن است سرویس دهنده شما این زمان را به دلیل کیفیت شبکه خودش ارائه نکند. می‌توانید در زمان خرید سرویس به این مشخصه توجه کنید. از شرکت‌های ارائه کننده خدمات خواسته‌ایم بسته ویژه‌ای برای بازی‌ها در نظر بگیرند و ارائه کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده