نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۳

بازی Observer برای نینتندو سوییچ منتشر نخواهد شد

سازندگان بازی Observer اعلام کرده‌اند که حداقل فعلا برنامه‌ای برای انتشار این بازی ترسناک روی نینتندو سوییچ ندارند. 

بلوبر تیم یک استودیوی لهستانی است که با دو بازی Layers of Fear و Observer شناخته می‌شود. این استودیو چندی پیش بازی Layers of Fear را برای نینتندو سوییچ تایید کرد و خیلی‌ها احتمال می‌دادند که بازی Observer نیز به‌زودی برای این کنسول تایید شود. با این حال بلوبر تیم امروز با انتشار متنی اعلام کرد که فعلا برنامه‌ای برای عرضه بازی Observer روی کنسول جدید نینتندو ندارد:

ما در حال حاضر برنامه‌ای برای انتشار بازی Observer روی نینتندو سوییچ نداریم. 

البته سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که ممکن است در آینده برنامه‌های آن‌ها عوض شود و شاهد انتشار بازی برای سوییچ باشیم. بازی Observer در حال حاضر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی با قیمت ۳۰ دلار در دسترس است. در این بازی گیمر در نقش یک کاراگاه قرار می‌گیرد که پس از یک تماس مرموز، برای پی بردن به رازی مرتبط با پسرش وارد یک ساختمان می‌شود. بازی حس و حال سایبرپانک داشته و ترس روانی خوبی هم دارد. برای آشنایی بیش‌تر با بازی Observer، می‌توانید بررسی آن را در زومجی بخوانید. این بازی نمره ۷ را از زومجی دریافت کرده و خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

Observer پتانسیل این را داشت که یک داستان بی‌نقص را روایت کند، ولی مشکلات بازی در زمینه شخصیت‌پردازی، باعث شده‌اند تا داستان بازی به آن چیزی که می‌توانست، تبدیل نشود. از طرف دیگر بازی از حیث گیم‌پلی هم با وجود داشتن چند پازل خوب، لذت و هیجان خاصی ندارد. اما با وجود این مشکلات، قدم زدن در دنیای سایبرپانکی بازی و لذت بردن از ترس روانی موجود در آن، عاملی است که باعث می‌شود Observer ارزش تجربه کردن را داشته باشد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده