نویسنده: پیمان مرادی
// جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Taichi Panda 3: Dragon Hunter

بازی Taichi Panda 3: Dragon Hunter، یکی از بهترین بازی‌های منتشر شده در سبک MMORPG برای گوشی‌های موبایل است. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

کمپانی Snail Games USA اخیراً جدیدترین عنوان مجموعه‌ Taichi Panda را با نام Taichi Panda 3: Dragon Hunter منتشر کرده است. بازی اندروید و آیفون Taichi Panda 3: Dragon Hunter، سومین بازی از این مجموعه است که مورد انتظارترین بازی موبایل سال ۲۰۱۷ در سبک MMORPG به شمار می‌رفت. این نسخه نیز همانند نسخه‌های پیشین مجموعه‌ی Taichi Panda، ویژگی‌های جذاب و مخصوص به خود را دارا است که آن را به تجربه‌ای لذت بخش برای گوشی‌های موبایل تبدیل کرده است.

Taichi Panda 3: Dragon Hunter

پس از ثبت‌نام و ساخت حساب کاربری، اولین کاری که می‌بایست در بازی Taichi Panda 3: Dragon Hunter انجام دهید، انتخاب جناح خود از میان دو کلاس Lion Empire و Panda Alliance است. هر کدام از این دو جناح نیز خود دارای چهار کلاس مختلف از شخصیت‌های بازی هستند که هر یک از آن‌ها با توجه به توانایی‌ها و ویژگی‌های مخصوص به خود از یکدیگر متمایز شده‌اند. پس از انتخاب کاراکتر خود می‌توانید آن را به کمک سیستمی که در بازی تعبیه شده است، شخصی سازی کنید. پس از انتخاب کاراکتر و شخصی سازی کردن آن، وارد محیط بازی خواهید شد. مشابه سایر بازی‌های نقش آفرینی، کار خود را در بازی با انجام دادن کوئست‌های اولیه و آشنا شدن با محیط بازی آغاز خواهید کرد. اولین ضعف بازی خودش را در همان ابتدای کار نمایان خواهد کرد؛ پیدا کردن محل‌هایی که در هر کوئست باید به آن‌جا بروید، بسیار دشوار و زمان‌بر است. البته برای انجام این کار می‌توانید از کلید auto-questing تعبیه شده در بازی استفاده کنید که البته این موضوع شاید برای کسانی که انتظار داشتند تا بتوانند به صورت دستی ماموریت‌های بازی را به پیش ببرند، ناامید کننده به نظر برسد.

یکی از ویژگی‌های مثبت بازی، امکان سواری گرفتن از موجودات بازی مانند اسب‌ها و اژدها‌یان است که جذابیت بازی را دوچندان کرده است

دیگر نکته‌ی منفی بازی Taichi Panda 3: Dragon Hunter، یکنواختی و تکراری شدن کوئست‌ها با گذشت زمان است. تقریباً تمامی ماموریت‌های بازی حول و حوشِ جمع‌آوری برخی از آیتم‌ها یا نجات دادن اهالی دهکده از دست موجودات عجیب و غریب می‌گردد. منو‌های مختلف بازی نیز در نگاه اول بیش از حد شلوغ و بی‌نظم به نظر می‌رسند که البته با گذشت زمان به آن‌ها عادت خواهید کرد. اما اگر از نکات منفی بگذریم، بازی Taichi Panda 3: Dragon Hunter ویژگی‌های جالب و جذابی هم دارد که آن را به تجربه‌ای درگیرکننده تبدیل خواهد کرد؛ یکی از همین ویژگی‌ها امکان سواری گرفتن از برخی از موجودات بازی مانند اسب‌ها و اژدها‌ها است که جذابیت بازی را دوچندان کرده است. دیگر ویژگی‌ای که باعث متمایز شدن بازی Taichi Panda 3: Dragon Hunter از سایر بازی‌های مشابه شده است؛ سرعت افزایش سطح در بازی است. از همان ابتدا که بازی را آغاز می‌کنید، خیلی زود می‌توانید سطح خود را دو رقمی کنید و پس از یک ساعت بازی کردن به سطح ۱۵ یا بالاتر برسید! با رسیدن به سطح ۱۷ می‌توانید در نبرد‌های PvP شرکت کنید و در سطح ۲۵ نیز قادر خواهید بود تا به گیلدهای درون بازی بپیوندید.

Taichi Panda 3: Dragon Hunter

محیط گرافیکی بازی Taichi Panda 3: Dragon Hunter با توجه به حجم بازی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است؛ هر چند جلوه‌های بصری مبارزه‌های بازی کمی غیر واضح هستند. موسیقی و صدا گذاری بازی نیز در هارمونی و هماهنگی کامل با گرافیگ بازی به سر می‌برند و شما را ناامید نخواهند کرد. بازی Taichi Panda 3: Dragon Hunter علاوه بر پلتفرم‌های اندروید و iOS برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شده و تا کنون توانسته نمره‌ی نسبتا خوب ۴.۱ را از از کاربران پلی استور دریافت کند. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان از طریق لینک‌های زیر برای گوشی‌های همراه خود دانلود کنید و از تجربه‌ی آن لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Taichi Panda 3: Dragon Hunter


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده