نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

احتمال حضور هیو جکمن و رایان رینولدز در فیلم Detective Pikachu

فهرستی از بازیگران مدنظر کمپانی لجندری پیکچرز برای بازی در نقش اصلی فیلم Detective Pikachu منتشر شده است که در آن نام‌های بزرگی دیده می‌شود.

در جدیدترین اخبار و شایعات سینما و تلویزیون، کمپانی لجندری پیکچرز به دنبال استخدام یک بازیگر اکشن برای نقش اصلی فیلم کارآگاه پیکاچو (Detective Pikachu) است و به همین منظور در حال بررسی تعدادی بازیگر اکشن برای بازی در این نقش است. طبق خبر و شایعه‌ای که گروه ThatHashtagShow منتشر کرده، هیو جکمن، رایان رینولدز، دواین جانسون و مارک والبرگ، چهار گزینه اصلی لجندری پیکچرز برای بازی و صداپیشگی در نقش اصلی این فیلم لایو اکشن هستند. با این حال،‌ تاکنون هیچ یک از این بازیگران ملاقات و جلسه‌ای را با اعضای این کمپانی برگزار نکرده‌اند. 

راب لترمن، کارگردان آثاری چون داستان کوسه (Shark Tale)، هیولاها علیه بیگانگان (Monsters vs. Aliens)، سفرهای گالیور (Gulliver's Travels) و مورمور (Goosebumps)، کارگردانی فیلم Detective Pikachu را بر عهده خواهد داشت. الکس هرش و نیکول پرلمن نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. فیلمبرداری و تولید فیلم Detective Pikachu از ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ (دی-بهمن امسال) در شهر لندن آغاز خواهد شد. با این حال، تاکنون تاریخی برای اکران این فیلم در نظر گرفته و اعلام نشده است.

اولین بار بهار سال گذشته بود که زمزمه‌هایی پیرامون علاقمندی لجندری برای کسب حق ساخت فیلم‌های مجموعه پوکمون به گوش رسید و به دنبال موفقیت چشم‌گیر بازی Pokemon Go و افزایش اقبال عمومی نسبت به مجموعه، اخباری مبنی بر نزدیک شدن لجندری به توافق پیرامون ساخت فیلم پوکمون در رسانه‌ها منتشر شد. با وجود آنکه کمپانی برادران وارنر در شایعه‌ها به‌عنوان ناشر فیلم Detective Pikachu معرفی شده بود، اما در نهایت کمپانی یونیورسال مسئولیت انتشار این فیلم را بر عهده گرفت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده