نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

تریلر زمان عرضه بازی The Evil Within 2‌ منتشر شد

با نزدیک شدن به زمان عرضه جهانی بازی The Evil Within 2، کمپانی بتسدا تریلر زمان عرضه این بازی را نیز منتشر کرده است.

همان‌طور که در جریان هستید، عرضه جهانی بازی The Evil Within 2 فردا آغاز می‌شود و آن‌طور که در جدیدترین اخبار بازی به نظر می‌رسد، گویا کمپانی بتسدا قصد ندارد در این لحظات آخر هم دست از ترساندن ما بردارد. به‌تازگی این کمپانی تریلر زمان عرضه بازی را منتشر کرده که از قضا این تریلر از تمام نمایش‌های قبلی بازی هم ترسناک‌تر است.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

شاید این تریلر بیش‌تر از همه به درد کسانی بخورد که تا به حال چیزی از بازی The Evil Within 2 به گوششان نخورده و با فضای بازی کاملاً بیگانه هستند؛ چرا که در این ویدیو کاراگاه سباستین کستلانوس را که پروتاگونیست قسمت اول بازی نیز بوده در حالی می‌بینیم که قصد پیدا کردن دختر به ظاهر مرده‌اش را دارد. 

البته این تمام ماجرا نیست و در این ویدیو علاوه بر شخصیت اصلی بازی، تعداد زیادی از شخصیت‌های فرعی نیز به نمایش درآمده‌اند که قرار است در سفری که سباستین در پیش رو دارد، همراهیش کنند. مسلماً صحنه‌های مبارزه با هیولاهای عجیب و غریب و چندش‌آور هم که عضو جداناشدنی این بازی هستند، در این تریلر به چشم می‌خورد و خوشبختانه آن‌طور که به نظر می‌رسد، گویا قرار است در قسمت دوم بازی The Evil Within شاهد مبارزات باکیفیت‌تر و اکشن هیجان‌انگیزتری باشیم.

اگر دوست دارید پیش از تهیه The Evil Within 2 مروری بر این بازی ترسناک داشته باشید، می‌توانید پیش نمایش این بازی را در سایت زومجی مطالعه کنید

بازی The Evil Within 2، فردا، ۱۳ اکتبر (۲۱ مهرماه) برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده